IWC only (Deel 1)

DSorry als het verkeerd overkwam. Ik bedoel het niet zo en haal er echt geen plezier uit mocht je dat denken. Het is gewoon frustrerend om sommige mensen te zien reageren op bepaalde zaken. Dat zal jij waarschijnlijk ook vinden dus laten we de handen schudden en door.

PS stop eens met editten!!! :laughing:

2 likes

Mooie aanwinst, gefeliciteerd!

1 like

Precies dit.

1 like

Danku :smiley:

1 like

On topic…

Gefeliciteerd met je aanwinst. Met band is wel echt lekker hoor :+1:t2::+1:t2:

1 like

Gaaf, erg mooi en ook een heerlijke band.

Morgen ook maar weer eens een IWC om doen, wel een ander model.

1 like

Ik zie niemand hier echt op de man af gaan, de discussie inhouse wordt gewoon even de kiem in gesmoord omdat die recent nog maar gevoerd is.

Laten we het nu weer over horloges hebben als het kan?

Dank, de band is even wennen maar verrassend comfortabel (zelfs al moet er nog een linkje uit). Ben een taper gewend, vandaar :blush:

@Bidle bedankt! Vergeet geen foto neer te zetten, dan kunnen we meegenieten :smiley:

1 like

Nog een (amateur)filmpje over hoe de kast van de 16 in profiel meer rond de pols gaat als de 18. Een van de redenen waarom ik de 16 zo graag weer wou hebben. Mijn pols is 17cm maar vrij rond.

2 likes

Het is dat ik een vlakke pols heb anders was die MarkXVIII voor mijn 17 cm pols ook al te groot. Nu is het echt zo een beetje de Max wat ik kan hebben. Lugs hangen niet over oid.

Ik vind wel dat een pilot wat groter mag zijn. Of in ieder geval meer aanwezig.

1 like

Ha daar is ie dan…gaaf Jasper! Super mooie Flieger. :ok_hand:

1 like

:scream:

1 like

Als er 1 horloge is die het mag hebben is’t een pilot wel inderdaad. Kans is groot als er een nieuwe 39mm petit prince komt dat ik deze ga inruilen ervoor, zelfs al is de fit wat minder. Gewoon omdat die plaat schitterend is :smiley:

@daffie bedankt! Dat is ie zeker!

4 likes

Gefeliciteerd, hele mooie pilot!

Zelf hoop ik ook op een 39mm introductie met kortere lugs (lug to lug van 48mm zou perfect zijn).

Maar ik kan mij niet voorstellen dat er de komende tijd iets aangekondigd wordt.

Nice! Super staat zo te zien :ok_hand:t2:
Ik mis wel de negen :wink:

Veel draagplezier

1 like

Dank! Ja bijna 100% en geen krasje te zien op de AR coating, dat was met onze vorige wel anders.

De 9 zat helaas niet in de prijs inbegrepen :smile:

2 likes

Gefeliciteerd, ik heb hem zelf ook en hij draagt erg fijn. Ik heb de armband niet en draag hem met verschillende banden. waardoor hij weer een andere uitstraling krijgt. Ik kijk ook rond om misschien nog eens een stalen band te scoren, zeker als ik jouw foto’s zie, maar los zijn ze erg prijzig. Veel plezier met het horloge!

1 like

Dank!
Die stalen banden schijnen inderdaad niet goedkoop te zijn. Ik vind het een heel mooie band en het veersysteem om de links eruit te halen is zeer plezant. Geen hamertjes, tools of schroevendraaiers nodig. Ik heb 't met een tandenstokertje vlot voor elkaar gekregen :blush:

Ik denk wel dat ik een leren band ga bestellen ervoor, dan kan ik afwisselen naar staal in de zomer en leer voor de andere dagen :blush:

5 likes

Nog een paar zonnige shots mogen altijd he :innocent: RLC style :see_no_evil:

25 likes

Gefeliciteerd! Blijft samen met een Mark XV een klassieker (pre-Richemont en begin Richemont) met een mooie maat. Heb de mijne net vorige maand verkocht. De stalen band is echt een genot en de maat perfect, maar droeg het te weinig. Veel plezier ermee!

13 likes