IWC Pilot Spitfire IW326801

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: IWC Pilot Spitfire IW326801
Diameter: 39mm
Leeftijd: 2 jaar
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 12-6-2023 (garantie tot 21-3-2031)
Factuur en/of certificaat: beide aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: komen we samen wel uit
Conditie (krassen, werking etc): zeer goede staat
Soort uurwerk en kaliber: 32110
Vraagprijs: €4500

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Twee jaar geleden kocht ik dit gave horloge op de originele groene nato. Deze zit er natuurlijk bij. Echter omdat deze nato aan de onderzijde af is gewerkt met leer is hij wat dikker. Onder een longsleeve droeg dit niet zo lekker, dus heb de originele groene strap + 18mm IWC buckle erbij besteld. Desondanks draag ik hem de afgelopen maanden erg weinig en dat vind ik zonde. In principe wil ik hem verkopen, maar een ruil (met eventuele bijbetaling) tegen een Grand Seiko SBGY011 of SLGA009, of een Zenith El Primero Chronomaster met de drie gekleurde subdials is mogelijk.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

36 likes

De eerste up :slight_smile:

1 like