IWC Portofino gekocht!

Een heel mooi stijlvol horloge. Sterkte bij het wachten.

Ik heb de mijne al 15 jaar! Soms ligt hij enige maanden veilig weg omdat ik hem wel erg tijdloos (beetje saai) vind en dan draag ik hem weer een hele tijd omdat hij wel heel stijlvol is en een super luxe gevoel geeft. Je gaat er in ieder geval heel lang mee doen, alleen de kenners zien het… en de andere doen er toch niet toe :wink:

mooie klok, proficiat

Prachtig horloge, heel veel en heel lang plezier ermee.

Wat een horloge, jaloersmakend en prachtig!
En voor de afwas, kanaalzwemmen, de dicso, bungeejumpen en skydiven, voetbalskybox, F1 racerij en TT in Assen kun je altijd nog terecht bij de Kijkgrijp.
Als je binnenkort bij HM op het bordes staat steel je de show.
Proficiat.

YvoStaudt Schreef:

Andere horloges hoef ik dan ook niet meer. Ik zit
gebakken voor de rest van mijn leven! :smiley:

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst!
Dat laatste heb ik overigens meer gelezen… :wink:

Veel plezier meer straks!

2x gepost? mag verwijderd worden, sorry!

Prachtig horloge zeg, gefelicteerd!

Hoe bevalt de afleesbaarheid? De gepolijste wijzers op een zwarte achtergrond lijken mij geen geweldig combi.

ryan Schreef:

Hoe bevalt de afleesbaarheid? De gepolijste
wijzers op een zwarte achtergrond lijken mij geen
geweldig combi.

on the contrary… het is idd wat lastiger dan witte wijzers. maar als je em beetje keert valt t licht vast wel in de juiste hoek, zodat je de tijd af kunt lezen.

Mooie klok, maatje van mij heeft exact dezelfe. Schrok wel toen ik hoorde dat er een Sellita SW300 uurwerk inzit, wat feitelijk een kopie is van ETA. Niet dat het een slecht uurwerk is, en ongetwijfeld zal IWC eea modificeren, maar het blijft jammer dat IWC niet de moeite neemt om een eigen ‘instap automaat’ (met alle respect) te ontwikkelen. IWC vraagt tenslotte genoeg geld voor het horloge…

Mooie klok , het wachten waard , veel plezier met er na toe leven.
Lekker bij deze blijven idd , moet kunnen , zeker als je smaak t zelfde gebleven is. Na een paar jaar vind je hem misschien NOG mooier.
In het begin voelt ( bij mij ) een nieuwe klok een beetje vreemd / niet van mij , maar na tijdje wordt het horloge vertrouwd en kan ik het niet meer missen , dus begrijp niet zo goed waarom veel forum leden zo graag willen wisselen, ieder zijn hobby natuurlijk :}
Groeten , en veel plezier ermee ( fotos graag na binnekomst ), Sander

sanderCertina Schreef:

Mooie klok , het wachten waard , veel plezier met
er na toe leven.
Lekker bij deze blijven idd , moet kunnen , zeker
als je smaak t zelfde gebleven is. Na een paar
jaar vind je hem misschien NOG mooier.
In het begin voelt ( bij mij ) een nieuwe klok een
beetje vreemd / niet van mij , maar na tijdje
wordt het horloge vertrouwd en kan ik het niet
meer missen , dus begrijp niet zo goed waarom veel
forum leden zo graag willen wisselen, ieder zijn
hobby natuurlijk :}
Groeten , en veel plezier ermee ( fotos graag na
binnekomst ), Sander

het vertouwde vind ik ook prettig. maat soms is het ook leuk om weer es wat anders om te hebben.
dat “multi-terug-flipperen” snap ik alleen niet helemaal. het flipperen om iets anders te nemen snap ik. het terugflipperen/terugkopen ook wel als je een klokje toch mist na de verkoop. maar sommigen kopen en verkopen eenzelfde klokje vele keren. ik zou persoonlijk em (al dab niet meeerdere malen) wat langer wegleggen en dan weer es dragen, om te zien of de klik er echt niet meer is.

vaak vind em dan weer helemaal top.