Ik heb het gedaan! Heb er lang over nagedacht, maar uiteindelijk toch besloten om het te doen. Het is niettemin mijn ultieme horloge. Onderstaande Portofino besteld, het wachten kan beginnen!
Andere horloges hoef ik dan ook niet meer. Ik zit gebakken voor de rest van mijn leven!
Ik heb het gedaan! Heb er lang over nagedacht,
maar uiteindelijk toch besloten om het te doen.
Het is niettemin mijn ultieme horloge.
Onderstaande Portofino besteld, het wachten kan
beginnen!
Andere horloges hoef ik dan ook niet meer. Ik zit
gebakken voor de rest van mijn leven!
beginnen!
beginnen!
Andere horloges hoef ik dan ook niet meer. Ik
zit
Bij de aanschaf van mijn Superocean Heritage dacht ik ook klaar te zijn voor de rest van mijn leven. Jammer dat ik ongeveer een jaar later toch een Master Collection Retrograde MOEST hebben.
En nee ook nu is het verlangen naar horloges niet gestopt. Kan er zo een paar opnoemen die ik er nog graag bij zou willen hebben,
Maar dit terzijde. Een prachtig horloge, klassiek en stijlvol. Wellicht weer een horloge toegevoegd aan mn wishlist:P
Ik ben ook een student hoor, maar naar verloop van tijd blijkt dat als je je prioriteiten er op in stelt je best in staat bent om hier geld aan uit te geven.
Ik hoop voor je dat ik geen gelijk heb hoor, is een stuk beter voor de spaarrekening:P
Overigens koop ik ook niet jaarlijks een dergelijk klokje hoor!
Is er een lange wachttijd? ik zou daar echt niet tegen kunnen:O Ik heb beide klokjes gelukkig beide mee kunnen nemen.
beginnen!
Wake up and smell the coffee!
Dit is juist de smaakmaker waardoor je waarschijnlijk voorgoed besmet bent met het virus!
In ieder geval proficiat met deze zeer stijlvolle aanwinst! (tu)
Met benieuwd wat je volgende klapper wordt want je hebt een goede smaak!
Leuk standpunt uit je openingspost, “andere klokjes hoef ik niet meer met deze is voor het leven”
Dat punt vind ik echt top!, ben het de laatste tijd ook aan het gebruiken in mijn gedachten, bij mij is de collectie zo dat het voor de rest van het leven wel genoeg is.