Wat vinden jullie van de nieuwe Portugese? Ik vind hem erg goed gelukt, hoewel ver buiten financieel bereik, dat wel.
En ja, een afgehakte 6
Wat vinden jullie van de nieuwe Portugese? Ik vind hem erg goed gelukt, hoewel ver buiten financieel bereik, dat wel.
En ja, een afgehakte 6
Ik vind hem eigenlijk gewoon erg mooi. Hoe groot?
Oef, ik ben niet van het (nep)goud en vind de plaat ook wel erg druk… Dan heb ik het nog niet over de centjes en de grootte…
Grt. Marco
41mm en 12,5mm hoog, prima specs if you ask me
Prachtig! Heel mooi hoe er zoveel getallen en details op de dial staan zonder dat hij echt druk wordt zoals bij sommige Breitlings het geval is. De kleur combi ook heel erg mooi. De afgehakte 6 en 12 zijn wel echt zonde wat mij betreft.
Ja, i.d.d. grootte valt me mee, prijs waarschijnlijk niet(?)…
Grt. Marco
Zeker geslaagd. Rattrapante is een mooie complicatie die ik nog wel in de verzameling wil hebben.
€21.500 als ik het goed gelezen heb op monochrome
Prima, dan is dat nog een no-go…
Grt. Marco
Dat was het voor mij sowieso al, maar vind het ontwerp erg geslaagd, en de prijs voor een gouden gelimiteerde IWC these days ‘meevallen’
Die kleur icm goud…
Vergeet die JLC en alle Zenith er ook uit… Go for it!
Een ‘one watch guy’…
Da’s wel weer een hele grote stap. Dan zouden er toch nog wat mogelijkheden opdoemen. Maar toegegeven, dit is een hele mooie!
Mooi, maar voor dat geld had ik graag een zichtbare 6 en 12 gehad. Als je de subdials bij de 3 en 9 plaatst is het minder storend. Hoewel ook dit vrij essentiële cijfers zijn op een wijzerplaat.
Heel fraai horloge. Het is dat ik chrono’s nooit ga dragen en dat ik niet zoveel geld voor horloge over heb (max is toch ong. 6000)
Ik heb juist liever de tussenliggende getallen/indexen. de 3,6,9 kun je al makkelijk afleiden door de positie van de kroon en afstand tussen de lugs…
Kan me gewoon niet voorstellen dat zo’n ontwerp van zo’n topmerk voor zoveel geld esthetisch goedgekeurd is om over de toonbank te gaan. Echt een miskleun vind ik, zet er dan geen cijfers op…
Sloop die tachymeter eruit en je hebt een prachthorloge.
Ik vind het een prachtig ontwerp. Inderdaad wel erg jammer van de afgekapte Arabische cijfers.
Afgekapte cijfers vind ik geen probleem, dat hoort een beetje bij de Portugieser Chrono. Ik vind hem gewoon te druk, dat hoort niet bij Portugieser…