IWC´s Mark XV Big Brother

Juwelier Kwekkeboom (met vestigingen in Hengelo en Enschede) is gestopt met de verkoop van IWC horloges. Ik was afgelopen woensdag even in Enschede, en dan wip ik altijd even aan in hun zaak. Er lag nog 1 horloge van IWC, en dan zijn ze helemaal door hun voorraad heen.

Nu kom ik jaren zo nu en dan in hun zaak, en telkens valt je oog dan meteen op een mooie IWC wandklok in Fliegerstyle. Ik zei dat als ze toch stoppen met de verkoop IWC, ze zeker ook wel die klok gingen verkopen. Enfin, om een lang verhaal kort te houden, enige tijd later liep ik met de wandklok onder m´n arm de winkel uit. en nu hangt ie bij ons in de kamer.

De klok is een Mark XV Flieger, quartz natuurlijk, en de diameter is 35 cm.
De klok is enorm massief uitgevoerd, en behoorlijk zwaar. De kwaliteit druipt ervan af.

Vaker dan echt nodig kijk ik nu voor de tijd op de wandklok.

gr,
Hans Mennink

in een woord : geweldig !

Gaaf!!! Gefeliciteerd!! En met de huidige trend van groot-groter-grootst, kun je 'm ook nog om je pols doen zonder voor gek te lopen! :wink:

Heel mooi horloge, … euh, mooie klok. :wink:

Je ziet ze ook weleens van RO of JLC, maar kosten al gauw een euro of 2. Mooie aanwinst Hans!

super…das mazzel hebben :wink:

Ik heb hem niet gratis gekregen hoor. Die dingen zijn nog best duur…

Maar het is gewoon een heel mooi hebbeding.

gr,
Hans Mennink

Ik heb hier nog ergens een bandje liggen dat er aan past :smiley:

Mooie klok.

Zouden dat soort horloge niet ergens te koop zijn? Zou wel graag een big pilot’s watch aan de muur willen!

Dikke klok :smiley:

Prachtig Hans, ik heb zelf de kleine variant en wil deze nog altijd eens ergens op de kop tikken. Als ik me niet vergis kostten ze bij IWC indertijd zo’n ruime 500 Euro, dus aardig aan de prijs… Veel plezier ermee, en als je erop uigekeken bent hou ik me natuurlijk van harte aanbevolen :slight_smile:

Knap ding ! ! !
Mijn Breitling AD heeft ook mooie stukken in zijn winkel staan.
Zal eens vragen wanneer die op pensioen gaat… :smiley:

Ik dacht dat ze nu niet meer te leveren zijn. Die prijs van ruim 500 (ik dacht zelfs 595 Euro) kon wel eens kloppen.

Je kunt 'm misschien net als Flava Flav met z’n klokken deed met een ketting om je nek hangen Hans? Dat is sooooo eighties!

Je kwam op tijd binnen… leuke aanwinst.

Mooie aanwinst, Hans. Zeker niet alledaags (tu)

Nu nog eentje erbij voor om de pols…?

@Henrik, is dat werkelijk een rappers statement om zo´n klok om de nek te hangen? Volgens mij is het een klok versie van de MeisterSinger… Ik zie maar 1 wijzer.

@Lucien, IWC maakt heel mooie Fliegers. Echter de prijs schrikt mij altijd weer af. Ik denk dat er nog eerder een tweedehands Hamilton komt.

Jij mazzelpik :smiley:

You lucky …

Zoooooo moeilijk om zoiets origineels te vinden.

Wat een geluk om daar tegen aan te lopen!!