Iwc veer gebroken

Wie kan mij helpen. Mijn IWC Big pilot replica automatic heeft een gebroken veer zegt mijn hologemaker. Het anker beweegt wel maar blijft niet lopen. Toen hij aan de kroon draaide voelde hij dit gelijk. Aleen wil hij hem niet repareren omdat hij de onderdelen niet heeft of daar moeilijk aan kan komen. Wie kan mij aan een adres helpen die mijn IWC kan repareren of wie kan hem repareren?
Ik hoor het graag.

Roland.

Denk niet dat er veel horlogemakers staan te springen op dit soort opdrachten.
Degene die ik ken beginnen al helemaal niet eraan als ze het woord replica (ofwel nep) horen. Prijstechnisch lijkt het me ook helemaal niet interessant voor jou.

Ik denk dat je 2 keuzes hebt: Weer zo’n replicading aanschaffen en de jouwe weggooien . Wellicht zit je dan over een tijdje met hetzelfde probleem.

Of je koopt voor hetzelfde geld een echte Seiko Monster.
Kunt trouwens meteen meedoen met de inkoopactie, kijk maar effe op het forum.
De monster heeft niet de uitstraling van een IWC big pilot maar je hoeft er tenminste niet bij te zeggen dat het een replica is.

Is nog een wonder dat hij er al naar wou kijken.
Denk niet dat een juwelier blij word als je met een nepert aan komt zetten.

die dingen kosten nieuw toch iets van 50E

je mag mijn monster kopen voor 125 :slight_smile:

Beste Roland,

Misschien een ideetje, waarom koop je niet een horloge van Nautica, sommige daarvan lijken wel op een Big Pilot, betrouwbaar quarz uurwerk, en je hoeft nooit te zeggen dat het imitatie is, geeft toch een prettiger gevoel, wellicht…

mvg