Zijn er nog kleine lettertjes over de voorwaarde voor 8 jaar service? Bijvoorbeeld dat je verplicht bent het horloge elke 2 jaar aan te bieden voor kleine service en na 4 of 6 jaar voor een grote service? Dan tel die kosten over de 8 jaar er nog wel even bij. Maar desondanks wel goede ontwikkeling ook qua binding met het merk denk ik.
Ik zie dat steeds meer merken er van alles aan doen om de adres (contact) gegevens van de eindgebruiker
te verkrijgen. Volgens mij met als doel om in de toekomst direct te kunnen aanbieden buiten de juwelier / AD om, je ziet dit nu al gebeuren bij een aantal merken die bv Limited Editions uitsluitend via eigen boutique of eigen website aanbieden.
Guus1 heeft gelijk, alles draait om data van de klant.
Anders zou men gewoon vanaf 1-11 een nieuwe garantiekaart voor 8 jaar kunnen afgeven en uit coulance bij andere reparaties / garantie problemen met terugwerkende kracht tot 1-11-2017 dit op dezelfde manier afhandelen.
Maar nee, je moet je REGISTREREN.
Hoorde dat Cartier ook met 8 jaar garantie komt > Richemont groep