Ik vroeg me af of er in ons midden een paar echt kenners zijn die mij op weg kunnen helpen met het volgende exemplaar, ik kan veel gelijke vinden maar geen identiek model?Uploaden: IMG_0887.jpeg… Uploaden: IMG_0888.jpeg…
Puur op foto vind je direct het volgende. Ook de jouwe
Edit, ik vermoed dat her steeds om hetzelfde horloge gaat en dat ze een horlogekast gekoppeld hebben aan een verkeerde band.
Die band, of moet ik zeggen, die samenvoeging van 2 banden, klopt toch niet. Sommige segmenten met vijsjes, andere dan weer niet.
Heb bij Iwc op hun service site, voor gecertificeerde horlogemakers, naar de 3311 gezocht en het horloge is er wel in staal / goud maar dan is de middenschakel geheel geel en niet het “Santos” effect dat hier gecreëerd is. Daarnaast heeft het horloge dan ook een gele lunette.
Vermoed dat er een creatieve goudsmid gaten in de originele stalen band geboord heeft en daarin de gouden schroeven geplaatst
Er zijn 7 verschillende uitvoeringen gebouwd ( 4x bicolor en 3x staal) tussen 1982 en ongeveer 1990 en het gele is 14 krt goud in de kleur 2N