ja idd. als je het forum opent en een topic ziet die IWC heet verwacht je iets spannends nee hoor, het gaat hierover,…
Jij zit op glad ijs vriend kijk uit !!!
verklaar je nader harry
Je bent toch niet stiekum zélf Omega-juwelier hè !?
(geintje hoor)
Ik woon in Moskou - een van de grootste exportproducten van Rusland zijn illegale kopieen van vanallesennogwat.
Bij mijn werk om de hoek zit een stalletje waar ze echt hele mooie horloges verkopen (…). Ze hebben daar ook een Big Pilot van IWC.
Er zit om de een of andere reden een extra knop op. Als je op die knop drukt, springt de wijzer van de power reserve van 1 naar 2 naar 3 etc.
Limited edition van IWC ?!?
Mark
Dat lijkt me een hele nuttige functie.
Hoef je niet meer op je vingers te tellen
MarkV Schreef:
Ik woon in Moskou - een van de grootste
exportproducten van Rusland zijn illegale kopieen
van vanallesennogwat.Bij mijn werk om de hoek zit een stalletje waar ze
echt hele mooie horloges verkopen (…). Ze hebben
daar ook een Big Pilot van IWC.
Er zit om de een of andere reden een extra knop
op. Als je op die knop drukt, springt de wijzer
van de power reserve van 1 naar 2 naar 3 etc.Limited edition van IWC ?!?
Mark
Wat een geniale complicatie, dat een andere fabrikant daar nog niet opgekomen is
de bigpilot replica heeft geen power reserve, daar staat die 7 niet voor dagen power reserve, maar voor dagen van de week, die verspringt dus, die extra knop is om dat gelijk te zetten,…
je kunt dus alleen daar al aan zien dat het nep is.
Laten we eerlijk zijn je heb neppers en replicas nep is 80 100 euro en een mooie replica is 375 450 euro
je heb dan wel een goed uurwerk bijv eta
Ok zo’n horloge is het dan misschien net niet, ben ik het heel erg mee eens maar als ik iemand zie lopen met een
replica panerai 1950 (pam127) of een big pilot van iwc denk ik het is een liefhebber net zo als wij.
Gr Jeffrey
ik ben het niet helemaal met je eens, nep is nep en ik geloof nooit dat een echte liefhebber te vreden is met een look al like.
ik heb er zelf geen probleem als iemand met een nepper loopt , maar een liefhebber vind ik het niet.
wat ik wel anders vind; een kennis van mijn ouders bijv heeft op vakantie een horloge gekocht waarvan hij niet wist dat het een imitatie was van een dure klok, zo iemand koopt gewoon wat ie er leuk uit vind zien en het is dat ik hem vertelde dat het een “nepper” was anders had hij het niet geweten.
en geloof me er zijn mensen die echt niet alle merken kennen of weten wat het is.
het is me alleen ontschoten wat hij ook alweer had , ik dacht een “tag heuer” of zo
Mensen die met neptroep rondlopen zijn geen liefhebbers, ze schaden juist de merken waar ze “van houden”.
Nep is sowieso verschrikkelijk fout, dus of er een ETA inzit, doet niet meer terzake.
Als iemand “zijn” merk niet kan betalen, sluit ie maar een lening om het te kopen, en anders tijdens het sparen gewoon een goedkoper horloge van een echt merk.
Het zal eens tijd worden dat we een allemaal geen nep horloges meer kopen.
Stel je voor dat je eigen ontworpen horloge wordt nagemaakt en verkocht voor een paar tientjes???
Trouwens, je maakt jezelf belachelijk als je met een nephorloge rondloopt en wat denken jullie van kinderarbeid, of de nephorloges die in Italië worden gefabriceerd???
Geef mij maar echt!
Prettif Pinksterweekend,
Miguel
Marktplaats.nl(lees Ebay) doet dus niets aan de verkoop van replicas.
Tijdje geleden heb ik ze op de verkoop van nephorloges gewezen, hun antwoord was dat ikzelf het allemaal in de gaten moest houden…zo ken ik er nog wel meer.
Groeten,
Miguel
nep is nep, en dat is niet goed te praten.