Iwc

hoe kan het dat ik op veiling sites iwc horloges krijg tezien (big pilots) van en nabij de 100€

Dat zijn waarschijnlijk neppers/replica’s… hoe je het wil noemen…

Een IWC Big Pilot kost in de catalogus om en nabij de 10.000 Euro. Op sommige sites voor slechts 100 Euro???
Hmmmmmm…ff logisch denken… Zou het misschien zo kunnen zijn dat die aangeboden horloges van 100 Euro misschien, maar dan ook maar HEEL misschien een beetje erg nep zouden kunnen zijn???

't is maar een gok hoor…

DUHHHH…
Natuurlijk zijn die horloges NEP !!! Rommel, Replica, Prut, Rubbish, Illegaal, Plagiaat, Rotzooi…
Wie nog meer termen weet mag ze aanvullen…

gr,
Hans Mennink

ik denk spesjal price vor joe :wink:

maar betekent dat als een horloge nep is gelijk ook dat hij het niet lang doet of een slecht uurwerk of zelf een ander uurwerk heeft of is het gewoon een goed horloge dat officeel geen merk mag dragen maar wel goed is en het zelf uur wek heeft

mlb Schreef:

maar betekent dat als een horloge nep is gelijk
ook dat hij het niet lang doet of een slecht
uurwerk of zelf een ander uurwerk heeft of is het
gewoon een goed horloge dat officeel geen merk mag
dragen maar wel goed is en het zelf uur wek heeft

Je hebt wel nepperds met redelijk goede uurwerken dacht ik…

:smiley: -Imitatie -fake - jatwerk - rip off - namaak - kopie - nepper :smiley:

alleen het feit al dat je je afvraagt of er goede uurwerken in zitten,…,nep=nep : NOOIT KOPEN DUS!!!

ik vraag het me af omdat dat iemand ken die een cartier roadster heeft gekocht voor 300 euro waar van de juwelier het niet geloofde dat hij maar zo weinig had gekost dus ik dacht er kunnen dus wellis goeden tussen zitten

Zo goed dat je er kenners mee voor de gek kunt houden? Wie weet, maar dat maakt het principe toch niet beter? Stelen is stelen. Dat gaat voor het willens en wetens kopen van imitatie net zo op als voor winkeldiefstal. Het kan ook zo zijn dat je vriend enorme mazzel heeft gehad, maar al die dure merkhorloges die op Marktplaats aangeboden worden tussen de 80 en 400 euro zijn dus allemaal nep.

Marktplaats maakt zich overigens willens en wetens schuldig aan heling, ik hoop dat ze binnenkort eens flink aangepakt worden.

Dit kan wel zo zijn. Waarschijnlijk is dit ook gewoon een nepper… aan de buitekant zijn het miniscule details. Denk dat de juwelier het horloge dan ook niet heeft opengemaakt of dat hij geen verstand heeft van Cartier…

raymond hij had hem wel opengemaakt maar serie nummer klopte niet

Okee :)… dan heeft hij een goede koop gedaan (of juist een slechte) het feit dat replica’s steeds beter worden baart me zorgen!

maar een chte IWC is nooit te benaderen door een of andeere nepper!

Master-Fan Schreef:

maar een chte IWC is nooit te benaderen door een
of andeere nepper!

nou ja op zich wel natuurlijk, maar dan wordt het produceren van een nepper wel duur denk ik :wink:

hahahaha ja Marz je hebt gelijk!

Er zijn inderdaad wel goede juweliers, ja…

(geintje hoor)

groet

ok pardon, te laat dit bericht gezien…

Maar zullen er geen juweliers zijn die nephorloges verkopen ??

De imitatie horloges van bijv. Omega worden met kaartjes met serienummer en al geleverd.

Een juwelier zet z’n stempeltje op het daarvoor opengelaten vakje, graveert zelf het nummer van het kaartje op het horloge en de normale klant merkt het verschil niet. (die gaat op het serienummer in combinatie met het kaartje af)

Ik blijf me verbazen over dit soort vragen,het moet nou toch wel een keertje duidelijk zijn !

Ik moet onbewust denken aan die beroemde uitspraak van Louis v. Gaal op een persconferentie…

Groet Peter