J. Springs et super 50% korting!

Beste ,
Hier de mogelijkheid im aan Springs modellen heel goedkoop Te komen:
Hier de Link:
http://www.karstadt.de/search?q=j.springs&ref=607756-04003b15jvfb&affmt=2&affmn=48
latenight1607 Is de kortingscode voor 50% nog erbij!
Mvgr
Ben

2 likes

Hallo Ben,

Ervaring met verzending naar Nederland toevallig?

Gr
@jsl

Bedankt voor de tip!

Helaas geen ervaring, maar het is wel een heel serieus bedrijf!
Gr
Ben

Prima tip. Heb net geprobeerd te bestellen, maar ze leveren niet buiten duitsland:unamused:

Op zich gaat het bestellen wel, maar bij de betaling geeft site aan dat levering buiten Duitsland niet mogelijk is. Wel een hele leuke aanbieding en er staan er nog wel een paar in
.

Sorry, dar wist ik niet…
Ik woon in duitsland…
Gr
Ben

1 like

Geen probleem, de tip op zich was prima. J. Springs met een korting en daaroverheen nog 50%. Zag dat veel andere aanbiedingen al waren uitverkocht.

Bedant voor de tip. Via kennis in Duitsland deze besteld.

1 like

Alles op jouw laten bestellen, 5% rekenen en doorsturen :wink:

1 like

Die J. Springs horloges zijn niets voor mijzelf, maar ik vraag me af of ik ze iemand die tips vraagt in dit segment wel zou aanraden.
Dit is in die link van OP van €190 voor €99:

Maar dan heb je “mineraalglas”, of is dat toch hardlex?
Dit heb je bij de kijkshop voor ca €120 en bij Rob voor €70 (en voor €95 met saffier) Ook in vele andere kleuren:

In mijn ogen dus misschien niet slecht maar een Seiko 5 lijkt meer value for money. Of je moet echt helemaal voor een bepaald design vallen. Andere meningen?

J.Springs is voor 54 euro inclusief verzenden binnen Duitsland. Wel een leuk klokje voor de verzameling. Komt bij mij de volgende vraag op: Is J.Springs een plakmerk zoals je er velen ziet. Dus een seiko automaat opgekocht en in een kast gezet? Of is het een regulier B-merk dat door Seiko wordt gevoerd? IN het laatste geval is het wel aardig voor de Seiko verzamelaar.

Welk model?

Dat. Net als Alba bijvoorbeeld. Wel met een hoger China gehalte. Zomaar een post op een ander forum:

"I sent J.Springs an e-mail and found out that all the watches are made in China and contain some Japanese and some Chinese parts. They contain just enough parts to be able to have Made in Japan written on the face. "

Het lijkt dan toch meer een eigen zelfstandig plakmerk waar seiko niet bij betrokken is en alleen de automaat levert.

Het model van de foto hierboven.

J. Springs is na mijn weten van Seiko

2 likes

Het is een merk van Seiko Instruments.

Van het voorbeeld dat ik geef of het horloge wat jij laat zien. Staan allebei hierboven dus je bent onduidelijk. :grin:

Het model waarvan jij een foto hebt geplaatst. Van 190 voor 99 in vergelijking met de foto,s van de Seiko,s

Oh dus de kortingscode komt er nog extra overheen. Dan is het inderdaad wel een aardige deal. Ik zou wel in overweging nemen dat je voor €16 euro (komen wel verzend of afhaalkosten bij Rob) meer al een Seiko 5 met hardlex krijgt. Niet perfect maar blijft toch beduidend langer krasvrij.

Of aan een packstation laten leveren…
Gr
Ben