J. Springs GMT?

Naar aanleiding van de J. Spings discussie, zag ik de J. Springs Beb 011. Het lijkt op een GMT klokje met die 24 uurs bezel. Ook staat er worldtime op de wijzerplaat.

Weet iemand of dit een GMT horloge is, of is de rode wijze gewoon de seconde wijzer?

http://www.bensontrade.nl/producten.asp?productcat_id=1&productsubcat_id=39&product_id=3393

Er staat bij de beschrijving van het horloge dat het horloge een secondewijzer heeft, en ik zou niet weten welke wijzer anders de secondewijzer zou kunnen zijn. Ik denk dat hij de de naam “world timer” draagt, omdat hij hoogstwaarschijnlijk met de draaibare bezel de wereldtijden kan uitreken oid.

Thx, had dat nog niet gezien van de seconde wijzer. Maar omschrijvingen kunnen ook wel eens foutief zijn.
Vind ik dan wel een beetje “stom” horloge als dit zo is. Ik verwacht namelijk bij een wereldtijden/GMT/UTC horloge dat er ook manier is in 1 oogopslag de 2de tijd af te lezen is. Met een GMT wijzer of schijf ofzo. Helemaal omdat de bezel een 24 uurs aanduiding heeft.

n00dle Schreef:

Er staat bij de beschrijving van het horloge dat
het horloge een secondewijzer heeft, en ik zou
niet weten welke wijzer anders de secondewijzer
zou kunnen zijn. Ik denk dat hij de de naam “world
timer” draagt, omdat hij hoogstwaarschijnlijk met
de draaibare bezel de wereldtijden kan uitreken
oid.