Mvg
Kan iemand mij iets vertellen over dit merk ik heb het gekocht. En schoon gemaakt, en nu ben ik benieuwd na het merk. Evt leeftijd schatting en na wat o iets waard is. Alle info is welkom.
Model nr is 57100002
Mvg
Het model nr zou fijn zijn.
Maar na 2 minuten googlen vind ik prijzen van 110 tot 140€. Dus in deze staat denk ik dat je er 20 voor kan krijgen max. De leeftijd valt weinig over te zeggen. Kan tussen 1980 en 1999 zijn.
Waarom kan ik niks over het merk vinden geschiedenis etc ik heb JWC ingetikt maar niks gevonden
Nu wel maar geen geschiedenis is dit een plak merk ?
Jwc swiss diver intoetsen. Dan krijg je Catawiki pagina’s en daar zijn we ze verkocht tussen 85 en 140 euro. Er staat ergens ook nog dat het van Belgische komaf is, maar of dat waar is weet ik niet.
Check dank u weinig over de geschiedenis. Te vinden ik denk een plak merk dus.
Vrij zeker dat t een Monnin case is.
Er zijn mensen die duikers met dit kast type verzamelen of op z’n minst 1 exemplaar willen hebben, dus voor de juiste koper ( na een opknapbeurt…) best verzamelwaardig
Het is best een mooi klokje idd uurwerk werkt nog steeds. Jammer dat de draad vd tube in de kast tbv schroef kroon versleten is. Het horloge heeft een kunstof glas wat
Mij opviel omdat dat toch vaak duid op een ouder horloge.
Helaas
Leek me al te mooi om waar te zijn voor die prijs. Nog steeds een leuke net-vintage duiker.
Wanneer is iets vinted ?