Doorsparen aangezien je twee polsen hebt 
Zonder gekheid: NOMOS wegdoen = spijt
IWC niet aanschaffen = blijvend verlangen dus spaarvarkentje
vlug gaan voederen!
Doorsparen aangezien je twee polsen hebt 
Zonder gekheid: NOMOS wegdoen = spijt
IWC niet aanschaffen = blijvend verlangen dus spaarvarkentje
vlug gaan voederen!
IWC Ingenieur, daar zou ik een Nomos voor opofferen.
vwb mijn smaak zou de nomos ook weg gaan en zou die IWC er komen
Zelf heb ik ook vaker voor een soortgelijk dilemma gestaan: Verkoop ik mn LLD om een breitling te kunnen kopen?
Uiteindelijke zijn het 2 verschillende horloges en weet ik dat ik de classy LLD zou gaan missen. Rest maar 1 optie en dat is geduldig wachten en sparen voor een breitling
Wellicht zijn er goedkopere look-a-likes maar ik ben vooral gevallen voor de bouwkwaliteit van de IWC. Ik sta open voor alternatieven met een gelijke of zelfs betere (als dat überhaupt mogelijk is) bouwkwaliteit in deze prijsklasse.
Ik persoonlijk zou de Nomos verkopen, totaal niet
mijn smaak.Maar ja wie ben ik. Zijn er geen goedkopere
look-a-likes ?Mooie Tissot Visodate bijv.
Weet niet precies wat je met ‘zwaar creatief’ worden bedoelt? Ik ben maar een eenvoudige ingenieur, wel creatief maar niet wanneer het op de centjes aankomt.
Geduld me dunkt !
Nog leuker is om zwaar creatief te worden en 't
klokje zo snel mogelijk te bemachtigen… ( leuk
als je in sales zit zoals ik )
Wellicht zijn er goedkopere look-a-likes maar ik
ben vooral gevallen voor de bouwkwaliteit van de
IWC. Ik sta open voor alternatieven met een
gelijke of zelfs betere (als dat überhaupt
mogelijk is) bouwkwaliteit in deze prijsklasse.
Geen look a like.
Maar ik val de laatste maanden in herhaling 
Damasko. De nr.1 toolwatch met een echt eigen gezicht, enorme kwaliteit. En krasjes/ beschadigingen zijn verleden tijd om maar wat te noemen. Bovendien nato, leer of staal. Het kan allemaal.
heb mijn Nomos ook verkocht en geen spijt 
wat er nu gaat komen ben ik nog niet uit…
Daar zit wat in, denk dat in de NOMOS ook maar
niet ga verkopen, daarnaast heeft de IWC ook
totaal geen haast. Kan soms wat inpulsief zijn,
het verkopen van de NOMOS krijg ik waarschijnlijk
spijt van.
Ik zou het ook niet doen. Vooral als je em te veel zou missen.
Het is niet voor iedereen. Maar zou een hommage (of ‘erger’) uitproberen iets kunnen zijn om er achter te komen of de IWC je Nomos zou kunnen doen vergeten? Ik realiseer me dat het natuurlijk niet te vergelijken is met het echte werk. Maar het zou kunnen helpen om te zien of je er op uitgekeken raakt, er aan kan wennen, etc.
Ik zou door sparen en de Nomos voor meer dagelijks gebruik inzetten en daarmee de veel duurdere IWC af en toe ontzien.
Maar dat is persoonlijk.
Alleen mensen die niet op een paar duizend Euro meer of minder hoeven te kijken zullen een IWC mogelijk dagelijks op hun werk gebruiken.
Ik zou dat nooit doen al was ik miljonair. Gewoon te zuinig op mijn spullen.
Ik zou door sparen en de Nomos voor meer dagelijks
gebruik inzetten en daarmee de veel duurdere IWC
af en toe ontzien.Maar dat is persoonlijk.
Alleen mensen die niet op een paar duizend Euro
meer of minder hoeven te kijken zullen een IWC
mogelijk dagelijks op hun werk gebruiken.Ik zou dat nooit doen al was ik miljonair. Gewoon
te zuinig op mijn spullen.
Ja, maar dan is wellicht je nomos n iwc en je iwc n patek 
Nomos verkopen en iwc aanschaffen
wat een klok is dat zeg…
Zou je de nomos missen kan je hem altijd nog een keer terugkopen.
als ik voor mezelf spreek heb ik soms twijfels of ik een horloge moet verkopen, als ik het dan toch doe onder het motto van ik kan hem altijd terugkopen, blijkt dat ik het nooit doe omdat ik dan wel weer liever wat anders koop.
Heeft natuurlijk wel met de financiële situatie te maken. Als het toe zou laten zou ik graag bijna alles houden maar die luxe positie heb ik helaas niet.
Dan moet de iwc wel een soort grail voor je zijn, voor impulsieve koop te veel geld…