Ja het is gelukt! ik heb er 1 gekocht!

Goedemorgen , na het vele vragen en uiteraard goede suggestie/Hulp van Jullie zijde ben ik toch,in alle eigenwijzigheid naar schaap & citroen en daar vrijwel binnen 10 minuten geslaagd.

Een “Tissot Couterier” Met witte plaat en bruin lederen band , Ik moet zeggen dat ie er in het echt velemalen mooier uit ziet dan op het net of een plaatje !!

mag em 12 Feb pas uitpakken van mijn vrouw( dan word ik 30) , dus daarna pas plaatjes.

Trouwens iemand die weet of ik nog ergens rekening mee moet houden als ik hem op datum en tijd wil zetten ?

Mvg
Richard

Gefeliciteerd met je nieuwe klok, jammer dat je nog moet wachten, maar ja voor je het weet is het 12 februari.

Is het met of zonder chronograaf?

Dat is een leuke serie. Is het een chrono? welk uurwerk zit er in. Goede keus

Proficiat en succes met wachten…

Goedzetten van de datum. Tja, je moet er voor zorgen dat ie om 0.00 verspringt en niet 12.00 uur. En verder natuurlijk dat datum en tijd goed staan.

En dan zit je wel goed! :smiley:

Mijn beste,

Voor het juist op tijd zetten van mijn horloges hanteer ik altijd onderstaande stelregel:
De wijzers verzetten op een positie welke niet tussen de 20.00 en 03.00 uur ligt.
Vervolgens de datum verzetten tot een dag eerder dan de huidige dag.
Dan de wijzers verzetten voorbij de 12 uurs (00.00) positie tot dat het uurwerk de huidige datum weergeeft en dan de wijzers gelijk zetten op de huidige tijd.
Succes!!

En natuurlijk proficiat met jou te verwachten aanwinst!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Ja , het is een chronograaf, er zit een automaat in, met een klein kijkglaasje aan de onderzijde, het is als het goed is een ETA uurwerk( Valjoux was te duur voor mij ) .

Maar ik ben er echt heel blij mee!,

GR

Er is ook een nieuw uurwerk gekomen voor de Swatchgroup die ook in enkele modellen van de Tissot wordt gebruikt vandaar. Waarschijnlijk is dit 'm.

Gefeliciteerd met je aankoop!

Goede keus.:~ Gefeliciteerd met deze aanwinst.

Grtz,

L.R.

Proficiat!

Wat een chique klok! Volgens mij kwam dit uurwerkje ook bij Swatch terug. Desalnietemin, ik vind em erg mooi. Vorm van de kast spreekt me ook wel aan. En dan dat ondeugende kijkgaatje…:smiley: