Ja ik heb een Hamilton!

Een witta band? Nee niet voor dit model. :wink:

Overigens zou ik ook nog graag een stalen model kopen maar ik denk dat ik eerst een Tissot Le Locle met romeinse cijfers en stalen band ga aanschaffen.

Net liet ik hem even mooi schijnen in het zonnetje en zag een stofje op het glas. Even wegvegen maar het ging niet. Het zit eronder! Het is een heel fijn koperkleurig stukje ijzervijzel. Op de fotos is het niet te zien maar mijn oog trekt er nu steeds naar toe. Als het loskomt en in het uurwerk gaat zitten is nog vervelender. Ik heb al gemaild want dit moet eruit. Even afwachten dus.

Dat is erg jammer! Ik hoop dat het zsm voor je verholpen wordt.
Het is altijd vervelend als je wat nieuws koopt en er mankeert wat aan!

Groet

Paul
Leeuwarden

Da’s inderdaad balen.
Relatief stelt het misschien niet zoveel voor, maar als je best veel geld voor iets moois uitgeeft moet het gewoon perfect zijn. Ik ben benieuwd hoe de juwelier er mee omgaat. Als het een internet aankoop was, had in ieder geval niet terug gekunt, dus dat is alvast een troost.

Succes,

Martin

Correcte mail teruggehad. Morgen ga ik hem wegbrengen. Normaliter duurt een reparatie 10 weken!!! Ze gaan het proberen in 4 weken. De tijd maakt me niet uit ik heb gelukkig horloges genoeg. Ik hoop alleen dat ik hem niet met beschadigingen terug krijg.

Breek me de bek niet open…

Veel sterkte :wink:

Groet
Mark

Dit vind ik de mooiste uitvoering.
Goed dat je deze hebt aangeschaft (tu)

Mooie klok.
Gefeliciteerd.

Nog gefeliciteerd met je mooie aanwinst.
Jammmer dat het zo gelopen is en niet echt kunt genieten.
Alles komt weer op zijn pootjes terecht.
Succes en sterkte.

Groet,
Ed

Ik heb hem weggebracht. Nu maar jhopen dat hij netjes en snel terugkomt.

Zeer mooie klok dreski en wat vervelend dat hij nu al voor reparatie moet. Als ik eerlijk ben vind ik dat ze hem hadden moeten omruilen aangezien dit binnen 24 uur is voorgevallen, een soort van DOA (death on arrival) zo te zeggen. Ik hoop dat je hem inderdaad snel terug hebt maar ik denk dat de juwelier dit anders had moeten oplossen. Uiteraard is dit mijn persoonlijke mening.

Misschien heb je gelijk. De dealer was me echter ook tegemoetgekomen in de prijs. Het is vervelend en ik hoop dat het snel opgelost wordt. Op de foto is het vuiltje wel te zien. Ik heb het even uitvergroot. In zonlicht werpt het ook een schaduw op de wijzerplaat wat niet mooi is. Volgende keer maar een oogloep mee voor ik een horloge aanschaf. :smiley:

wat wil je ook voor 3,30 dollar.
hihihi maar een mooie klok hoor.
das pas rendement.