Yep, het komt niet vaak voor maar ik mag ook weer in het vintage topic (tu)
heb er al heel wat keer naar gekeken maar het was er nog nooit van gekomen en nu wilde ik deze kans niet laten lopen
de drempel is meestal de prijs in combinatie met het onbekende wat je koopt en wat als er nu wel van alles mis is…
de vorige twee eigenaren zijn in ieder geval zeer gerespecteerde forum leden en eigenlijk was ik nadat ik hem in het echt gezien had al meteen verkocht
nu twee weken later ofzo is hij dan ook in m’n bezit.
het foto’s maken viel niet helemaal mee, misschien was de zon wel te scherp
was zeker wel een mooie klok …alleen niet voor
mij
Dan kun je de foto’s toch wel laten staan.
Weet ik i.i.g. wat je niet zo’n denderend horloge vind; door verwijdering van de foto’s is het topic waardeloos geworden…
Het blijft gek hoe mensen kunnen veranderen! Een paar jaar terug als je een horloge wilde verkopen werd je met pek en veren aan de schandpaal genageld, tegenwoordig doen diezelfde mensen hetzelfde (waarmee ik overigens niet enkel en specifiek op Joost doel, btw)!
Exact hetzelfde, eerst een mooi presentatie topic want sjonge wat is 'ie toch mooi, en enkele tijd later pardoes te koop. Maakt mij niet uit, maar ik hoop dat de mensen die zich aangesproken voelen hier van leren en eens nadenken voor ze een ander bekritiseren. Zelf zijn ze zoals we tegenwoordig steeds vaker op 't forum merken, zelf geen haar beter! (tu) Gelukkig maar.
was zeker wel een mooie klok …alleen niet
voor
mij
Weet ik i.i.g. wat je niet zo’n denderend horloge
vind; door verwijdering van de foto’s is het topic
waardeloos geworden…
ik haal de foto’s altijd weg als ik een horloge niet meer in mijn bezit heb, komt vooral omdat ik photobucket eigenlijk niet zo geweldig vind en het vervelend vind als ik elke moet zoeken naar een foto staat als ik hem wil plaatsen.
op sommige fora slaat het forum zelf alle foto’s op … dan blijft het in ieder geval behouden (tu)
het horloge blijft binnen het forum en zal binnen kort wel weer te zien zijn
was zeker wel een mooie klok …alleen niet
voor
mij
Weet ik i.i.g. wat je niet zo’n denderend
horloge
vind; door verwijdering van de foto’s is het
topic
waardeloos geworden…
ik haal de foto’s altijd weg als ik een horloge
niet meer in mijn bezit heb, komt vooral omdat ik
photobucket eigenlijk niet zo geweldig vind en het
vervelend vind als ik elke moet zoeken naar een
foto staat als ik hem wil plaatsen.
op sommige fora slaat het forum zelf alle foto’s
op … dan blijft het in ieder geval behouden (tu)
het horloge blijft binnen het forum en zal binnen
kort wel weer te zien zijn
Kom op Joost, niet afschuiven op Photobucket. Ik moet soms ook ff zoeken met mijn collectie.
Als je een topic opent met foto’s (lees A zegt) moet je ook B zeggen en de foto’s in zo’n topic laten staan.
Lijkt mij een kwestie van je Photobucket goed organiseren met rubrieken per merk o.i.d.
Iedere poster na jou heeft door het weghalen van de foto’s zijn tijd eigenlijk zitten verdoen met geven van een reactie.
En dan heb ik het nog niet eens over het “aanzien van het forum” als topics door het verwijderen van foto’s “onbruikbaar” zijn gemaakt.