Ding, Dong.
Daar stond ie dan, de superheld in de bruine korte broek, naast z’n bruine bus met een pakketje in z’n hand. Het was even spannend, maar daar was ie dan…M’n nieuwe N.A.!
En wat is er nu leuker dan een nieuwe aanwinst te “unboxen”?
Nou, een unboxing video maken! Uitpakken geblazen dus.
Voor iedereen die 10 minuutjes de tijd heeft, laat je verassen en check de video!
Even een disclaimer, deze video is erg “quick en dirty” gemaakt in één take. Ik heb wat foutjes gemaakt maar eerlijk gezegd had ik geen zin om het hele verhaal opnieuw te moeten doen. Dit is dus de uncut versie!
Voor de mensen die denk f*ck die YouTube shit, scroll dan verder naar beneden:
Ergens tijdens een van mijn laatste vluchten (eind vorige jaar) zag ik de Reverso Tribute Small Seconds in de etalage liggen. Dit specifieke model had ik al op het netvlies sinds de introductie in 2018. Sowieso heb ik altijd al een keer een Reverso willen aanschaffen, deze met de blauwe dial leek me gewoon top.
Tijdens de nogal vluchtige pas-sessie op de luchthaven werd bevestigd dat dit echt een prachtig en vooral zeer goed draagbaar horloge is (iets dat niet geldt voor alle Reverso’s).
Vanaf dat moment heb ik met een half oog opgelet of ik dit specifieke model ergens zag opduiken, maar helaas kwam ik er tot op heden nooit eentje tegen in NL. Ook ben ik naar verschillende AD’s geweest, daar kreeg ik telkens te horen dat dit model met de blauwe wijzerplaat bijzonder gewild is en een levertijd van meerdere maanden heeft.
Uiteindelijk heb ik mijn gelukt buiten NL beproeft en heb ik er eentje in Italië gevonden.
Dit was mijn eerste keer dat ik rechtstreeks via chrono in het buitenland heb gekocht zonder het horloge vooraf te zien. Na een bijzonder prettig contact en een half weekje wachten was vandaag het moment…
Het bleef een beetje een gok, idealiter had ik het horloge nog een keertje extra gepast. Maar nadat ik het horloge uit de doos haalde was ik opslag verkocht.
De Reverso is misschien niet de meest voor de hand liggende keuze maar zoals @ChetBaker zei;
‘Af en toe loont het van de gebaande paden te gaan.’
En zeg nou zelf, die plaat is toch waanzinnig.
Afhankelijk van het licht kleurt de plaat van lichtblauw:
Naar diepblauw:
Naar donkerpaars:
Ook met een spijkerhemd een prima combi
Ik ben een gelukkig kampeerder!