Ja! Ja! Een NA! | Unboxing video & Plaatjes | JLC Reverso Tribute Small Seconds

Oh Jazeker wel! Ik heb op diverse luchthavens zowel Tanks, Tank Americaines en andere rechthoekige horloges gepast, maar niks verslaat een Reverso qua stijl, draagbaarheid en pure klasse.

Prachtig. Ik ben niet vaak jaloers, maar nu even wel. Gefeliciteerd met deze, ik had geen betere versie kunnen kiezen. :grin:

1 like

Prachtig hoor. Heel gaaf ding en leuke video en NA

1 like

Prachtig horloge. :star_struck:

1 like

Staat je goed, wil zelf nog graag de 1931 passen, die moet iets kleiner vallen.
Erg mooi die sunburst!!

1 like

Geen idee…:man_shrugging: Daar gaan we achterkomen de komende periode.
Maar aangezien dit een time only is en geen extra tijdzone aan “de achterkant” verwacht ik niet dat dit een probleem gaat zijn.

1 like

Hoe bedoel je dit precies? Waarom is het daarom een voor de hand liggende keuze?

Thanks!

De 1931 is ietsjes groter maar 1mm dunner. Al met al vond ik de modellen niet zo veel verschillen.

Gaaf he!

Tja, mooi blauw is niet lelijk. En heel mooi blauw is gewoon heel mooi blauw! Pracht horloge.

Ik ben niet van de lange teksten op een wijzerplaat, maar hier ziet het er zelfs chique uit.

1 like

Nou, exact wat ik zeg: de Reverso is verreweg het mooiste rechthoekige horloge. Voor mij spreekt het zo vanzelf omdat ik er ook naar loer. :grin: :grin:

2 likes

Oh zo.

Nou, ik bedoelde het meer in algemene zin.
Ik ben nu al 7 maanden aan het uitkijken naar dit horloge maar ben ‘m nog nooit spontaan tegengekomen op het forum, een grijze dealer of op Instagram ofzo. De mensen in de horloge-community neigen toch sneller naar een Rolex, Omega of Grand Seiko lijkt het.

Het feit dat jij en ik hier naar loeren maken het nog niet direct voor de hand liggend :grin:

2 likes

Fraaie verschijning :+1:t3::v:t3:

1 like

Prachtig!

1 like

Van harte gefeliciteerd, geniet er van :+1:t2:

1 like

Prachtig horloge, veel plezier er mee.

1 like

Thanks!! :pray::pray:
Ik ben er echt super blij mee. De Reverso bevalt nog beter dan vooraf gedacht

Ik ben nog steeds een happy camper…:sunglasses:

9 likes

Je hebt ook oprecht een horloge waar je trots op kunt zijn. :+1:

1 like

Machtig mooi horloge! Een bewezen, tijdloos model met veel karakter. Hier raak je niet op uitgekeken!

1 like

Thanks!! Ik ben er nog steeds enorm blij mee en ik moet zeggen dat het horloge veel “draagbaarder” is dan ik initieel had verwacht.

Wauw! Dit is wel een hele mooie! Veel draagplezier ermee!

1 like