Zoals ik in een eerder topic had aangegeven, had ik mijn pvd magrette laten poederstralen/fijn stralen, zodat de pvd laag zou verdwijnen.
Het resultaat was een matte dove glans, erg mooi maar niet het gewenste resultaat,
Zo zag het er toen uit:

Ik vond het wel mooi maar kon er niet aan wennen, dus ging ik verder kijken wat er mogelijk was,
Na het stralen van de kast word eigenlijk de bovenste laag weg geblazen waardoor je dus een egale laag krijgt met hele kleine deukjes, nou kwam ik op het idee om de kast heel rustig te gaan polijsten tot dat de deukjes bijna weg zijn en dan stoppen.
Het was een hele klus maar het resultaat mag er zeker zijn, het is nu gepolijst maar niet spiegel vlak, het licht en vooral de zon speelt met de weerspiegeling van de kast en lijkt soms grijs, blauw, soms is de ene kant glanzend en de ander kant dof heel apart en heel mooi.
Ik vind het echt zeer gelaagd en ben nu tevreden en zal het niet meer veranderen.
Foto,s kunnen niet helemaal laten zien hoe mooi het is maar ach het geeft een idee.

Groetjes.