Jaaa, een meeting!?

Het is alweer een tijd geleden dat ik op een meeting ben geweest. Aangezien ik het erg gezellig en informatief vond heb ik eigenlijk wel zin in een nieuwe meeting :slight_smile:

Ik kom zelf uit het noorden, maar stel een meeting in de omgeving Gooi/ Utrecht wel op prijs. Dit omdat er ook een hoop leden uit deze contreien komen. Daarnaast is het gewoon goed bereikbaar voor iedereen.

Graag zou ik het ergens organiseren rond eind augustus of in september. Doordat ik in het noorden woon is het plannen van een locatie lastig, echter het organisatorische gedeelte zou geen probleem moeten zijn. Mijn vraag in het kort is of hier mensen oren naar hebben en eventueel bereid zijn om mee te helpen. Een meeting in het noorden (omgeving Groningen) is ook prima, maar wat duidelijke aanmeldingen en hulp zal ook dan van harte welkom zijn!

Reacties per pb zijn ook prima als je liever niet wil reageren in het openbaar.

Oja, misschien wel even handig om te weten. Ik zit zelf te denken aan een relaxte setting in een café of restaurant waar we een zaal voor ons zelf kunnen huren, met een hapje en een drankje erbij.

een meeting in het noorden is ook wel eens een keer leuk!

ik zeg : doen

Groet
Herman

(een rasechte noorderling, en woont daar ook nog)

meeting in 't noorden, wordt niks…

mijn plan voor Friesland ging niet door, was te ver rijden (en er waren nog wat excuusjes)

Leuk hoor, het Noorden is wat mij betreft ook prima.

Popma Schreef:

meeting in 't noorden, wordt niks…

mijn plan voor Friesland ging niet door, was te
ver rijden (en er waren nog wat excuusjes)


Je bent van harte uitgenodigd!

Orisfan Schreef:

Je bent van harte uitgenodigd!

dat weet ik, even zien hoe het in de planning valt…staat hier nog e.e.a. op stapel qua etentjes, vakantie, motortripjes en meer van die ongein!

Dat lijkt me wel wat,een meeting vlak om de hoek zo gezegd.(tu)
En de locaties zijn er wel.

Een meeting in het Noorden lijkt me leuk!

Een meeting in het noorden lijkt me zeker leuk!

BasNL.

Ja echt wel leuk in het noorden!! (tu)

Lijkt mij ook leuk, mits mijn rooster het toelaat etc. Een paar weken is het mij gelukt om met de auto helemaal in Arnhem te komen voor een congres, en zelfs terug naar de provincie Groningen op dezelfde dag, dus het is te doen :wink: Desnoods heb ik twee logeerkamers ter beschikking in het mooie Bellingwolde.

Klinkt goed, ik wil nu eindelijk eens voor m’n rijbewijs gaan, dus dan is het tegen die tijd voor mij ook niet zo’n gedoe meer met OV.

Leuk dat iedereen zo enthousiast reageert!! Dat is in elk geval al een goed begin. Ik heb al een aantal pb`s ontvangen met leuke berichten en tips, waarvoor mijn dank!! Momenteel ben ik even bezig met het maken van afwegingen over o.a. de tijd en de plaats. Zodra ik meer weet laat ik het weten, aan jullie interesse ligt het zo te zien in elk geval niet:~

Mag ik hieruit voorzichtig concluderen dat de volgende mensen wel zin hebben in een meeting. Nog even afhankelijk van de datum en plaats natuurlijk.

  • Orisfan
  • LeenV
  • Popma
  • kees 31
  • Windhund
  • BasNL
  • dmc
  • MartijnV
  • Puringa
  • JackW

meeting in het midden is prima, wil ik wel meehelpen. In noorden kan ook, maar veel verder dan Zwolle haak ik denk ik toch af…

hhe Schreef:

meeting in het midden is prima, wil ik wel
meehelpen. In noorden kan ook, maar veel verder
dan Zwolle haak ik denk ik toch af…

===========

Zwolle is wel het aller-uiterste zuiden van het noorden :frowning:

Het lijkt mij ook wel een keer leuk! Als ik in Nederland ben ten tijde van de meeting, ben ik zeker van de partij!

Orisfan Schreef:

hhe Schreef:


meeting in het midden is prima, wil ik wel
meehelpen. In noorden kan ook, maar veel verder
dan Zwolle haak ik denk ik toch af…

===========

Zwolle is wel het aller-uiterste zuiden van het
noorden :frowning:

Voor mij is het meer het noorden van het midden (:smiley:

meer het oosten van het noorden

Afhankelijk van de plaats en datum natuurlijk, maar ik zou het wel leuk vinden (tu)