JAAAA een NA: nummer 4 van 8

het rode omhulsel zit in de plaat geperst en beweegt dus niet, het ankertje zit door een gaatje heen en achteraan geborgd op een wijze dat het rond kan draaien maar niet uit het rode plaatje dondert. Het beweegt oiv de zwaartekracht. ik zal morgen even een andere plaat nemen en er foto s van maken.

Misschien helpt de foto hieronder. Van deze is het anker losgeraakt. Je kan het draaipunt van het ankertje zien:

2 likes

supercool :slight_smile: ik heb zo eentje gekregen voor me verjaardag en ik wilde terstond de andere ook bijeen verzamelen. Sindsdien naar geen enkel ander horloge meer gekeken. En in t echt zijn die echt nog veel cooler en ook een mooi formaat met zijn 38-39mm excl kroon.

3 likes

image

1 like

Prachtige restauratie! Respect

1 like

Wederom een mooi resultaat :ok_hand: Gaat toch rap hè met de Rado’s :joy:

1 like

ik denk dat we dat stadium hier al gepasseerd zijn, er is gewoon geen plek meer om er nog eentje bij te zetten :rofl: :joy: :rofl:

2 likes

Mooi weer. En ze staan je goed.

1 like

Wat een ( mooi) werk zeg :ok_hand: heerlijk topic om te lezen en met prachtige foto’s

1 like

wederom prachtige star liner. Ik persoonlijk vind een doublé kast beter staan met de half gele plaat dan een zilverkleurige kast maar smaak is goesting zeggen wij belgen.
Thx om ze te delen. Ik wens je veel succes met de jacht op de nog mankerende in de collectie. Ik zal mee mee uitkijken…

1 like

Wat een leuk stuk! Jammer dat ik maar 1 like kan geven. Je hebt er meer verdiend. Veel succes met zoektocht naar de andere :+1:t3:

1 like

Heul gaaf. Mooi om te lezen/zien :+1:

1 like

Echt mooi werk geleverd! :heart_eyes:
Je mag er trots op zijn! :hugs::pray:t3:

1 like

Geweldig verhaal! En weer een leuk vintage en zeer verzamelbaar model ontdekt. Dank!

1 like

Geweldige plaatjes en ik hoop dat je de set compleet kan krijgen!

1 like

Bijzonder horloge! Gefeliciteerd

1 like

zeer onder de indruk :ok_hand:
mooi gebracht,
draag ze met plezier

1 like

Leuk om te lezen en tevens een eye opener dat ik me wat meer moet verdiepen in Rado.

1 like

Poeh. Ik heb hier weinig aan toe te voegen. Puik werk. Daar mag je trots op zijn.

1 like

Proficiat, fantastisch werk en een hele leuke serie. Succes met zoeken naar de volgenden. En let op: die gouden kast gaat steeds beter bevallen.

1 like