Jaaaa, hij is binnen, de LLDND!

Erg mooi, gefeliciteerd!

Hoi Bob,

Mooie klok hoor :slight_smile:

Gefeliciteerd!

Groet Tecco

Van harte. Echt een prachtklok!!

Mooie klok! Deze wil ik ook wel. Maar na heeeeeeel lang sparen kan ik nu eindelijk binnenkort een Pelagos halen. Wellicht wordt dit een 2015 project :wink:

De band is ook erg mooi met een leuke sluiting. Welk materiaal is voor de band gebruikt?

Veel draagplezier!

mooie klassieker !!!

Heel mooi! En fijn dat Kroatie sinds 1 juli EU is. Scheelt weer invoerrechten en BTW.

Is hij oorspronkelijk daar ook gekocht?

Rond de 1k? Waar??

Schitterende klok. Vooral de No Date ziet er werkelijk fenomenaal uit!
Van harte gefeliciteerd met deze aanwinst.

Dick

Heel mooi. Gefeliciteerd.

Nee, als ik de stempel goed kan lezen, komt ie uit Italie…

Zou ik ook wel willen weten. Ik heb hem goedkoop gekocht (denk ik), maar zeker niet zo goedkoop!

Mijn beste,

Ziet er fantastisch uit!!
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral bij het dragen van deze karaktervolle Longines.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Italiaanse nieuwe LLDD gaat vanaf EUR 1150 volgens mij (chrono24). Gebruikt zie ik ze niet veel goedkoper langskomen. En de LLDND wordt op chrono24 zeer zelden aangeboden… In Nederland nieuw ook al niet te vinden.

Longines schreef mij afgelopen maandag over de LLDND:

"Dear Mr. X,

We thank you for your e-mail and are pleased to learn about your interest in our products.

Unfortunately Longines do no more produce the Longines Legend Diver without date.

To be of your help we invite you to contact the official representative in your country under this link. They will be able to inform you, if they have always this Longines Legend Diver without date in their stores.

We hope to be of help with the above explanation and please do not hesitate to contact us at any time if you may need any further information or assistance.

Yours sincerely,

Judith Portal
Customer Service - Customer Care Adviser

Compagnie des Montres Longines Francillon SA
CH-2610 Saint-Imier, Switzerland
Phone +41 32 942 55 69 - Fax +41 32 942 52 59
Join us on Facebook, Twitter, YouTube"

Errug fijn! (tu)

Heel erg mooi!!

Van harte gefeliciteerd met deze gezochte klapper!!!

Dat is een mooie prijs … en dan heb ik het over je LLDND! Proficiat :slight_smile:

Mooi klokje, mooi merk. Veel draagplezier.

Gefeliciteerd met dit juweeltje.

Een van de mooiste klokken aller tijden vindt ik,
heb hem een keer in het echie gezien en gevoeld bij Marco en sindsdien eigenlijk verliefd.

Veel felicitatietjes.

Lenno

erg mooi, veel draagplezier