Jaaaa, hij is binnen, de LLDND!

Ok ok, zulke mooie foto’s als dvh maakt in zijn topic ( http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,2079112 ) heb ik niet, maar wat ben ik blij zeg!!!

Nadat om financieeltechnische redenen de Tudor Black Bay niet doorging, was ik op zoek naar iets anders. En kwam toevallig op Uhrforum.de de Longines Legend Diver No Date tegen.

Contact opgenomen met de verkoper, onderhandeld en klaar. Maar: Net zoals ik geen duitser ben, was hij het ook niet, namelijk een Kroaat. En dus ging ik het avontuur aan om geld over te maken naar Kroatie om er een klokkie voor terug te krijgen.

Ik moet zeggen: ik vond het best tricky. Het geld was bij mij meteen afgeschreven, maar pas 5 dagen later bij verkoper bijgeschreven. Daarna ging ie met de post en een week later werd hij (vandaag dus) bij me bezorgd. En dat waren 12 lange dagen, eerst wachten totdat het geld erbij was, daarna totdat het horloge in goede staat werd bezorgd!!

Maar wat een prachtige klok is het!

Nou ja, foto’s zeggen meer dan woorden!

Wat een prachtige doos, wat een presentatie!

Istie mooi of istie mooi?

De band zit heerlijk!

En als extraatje nog een Sports Legend boek erbij. Die ga ik vanavond eens rustig lezen, ondertussen regelmatig naar mijn klokkie kijkend!

Bedankt voor het kijken!

Super mooi! Gefeliciteerd met je legend diver.

Errug fraai!! (tu)

Gefeliciteerd. Wat een joekel van een doos he!

Schitterend (tu)

Dat soort verkoop situaties zijn meestal slecht voor je hart :wink: , maar dan is het extra mooi als het binnenkomt…

Veel (draag)plezier !!

Pieter.

Mooie klok hoor, altijd spannend zo geld over maken naar het buitenland, zeker bij zulke bedragen.

Ik heb het ook wel eens gedaan via uhrforum.de tot nu toe altijd goed gegaan.

Geniet er van!

Nice.

Erg mooi horloge. :~:~ Ik kan het weten.:wink:

Jeroen Hopstaken uploaded this image to

Nog een lid van de LLD-club erbij!
Enjoy!

Prachtig horloge, kan me voorstellen dat je er blij mee bent.
Proficiat en veel draagplezier!

mvg

Klopt, en niet alleen voor mijn hart!

Wat een topper! Hoop hem dit jaar ook te bemachtigen

Wauw!!

proficiat!

Een van de mooisten(tu), proficiat!

Errug mooie klok hoor! Top! (tu)

Zijn de klokken in Kroatië zoveel goedkoper dan om zo’n risico te nemen?

Gefeliciteerd. De mooiste uitvoering en de band kan ook gewoon tegen zeewater hoor.

BygoneTime Schreef:

Errug mooie klok hoor! Top! (tu)

Zijn de klokken in Kroatië zoveel goedkoper dan om
zo’n risico te nemen?

Een No Date komt niet zo vaak te koop denk ik.

ik moet zeggen dat ik ook niet goed wist wat een gangbare no date van 1,5 jaar zou moeten kosten….

Wat een mega topper (tu)