Jaap-Wim

http://horloge.paginamarkt.nl/rolex-datejust-uit-1989-compl/163856.html
.

Jaap-WIm, ik ben benieuwd wat je op het oog hebt. Kun je er al iets over vertellen?

Coen

Heb momenteel een Vacheron Constantin op het oog. Mocht het te lang duren, en ik dus die deal niet kan sluiten, dan spaar ik denk ik door voor of een ander model, Patrimony HW, of een Patek Calatrava.

Oke, succes met de deal en we wachten met smart op een nieuw topic ‘nieuwe aanwinst: Vacheron Constantin’.

Dank je, alleen moet ik wel eerst deze horloge(s) verkopen die ik nu dus heb hoor. :slight_smile:

En een nieuw topic zal ik jullie besparen. :slight_smile:

Vacheron Constantin (tu)

ach jaap-wim is gewoon een hele zielige lul…

hoezo dat dan?

…of kan ik me er beter wijselijk buiten houden

Op het andere forum DZVL uit JW inmiddels dreigingen aan het adres van degenen die (al dan niet) grappige opmerkingen maken zoals: "Er gaan gewonden vallen en je staat boven aan mijn lijstje"dus wees maar voorzichtig met je uitspraken :slight_smile:
http://www.dezinvanluxe.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=5587

ach hij beweerde dingen die niet waar zijn…en tijdens het typen van mijn reactie werd het topic gesloten…en door mijn pissigheid heb ik hier maar geschreven wat ik van hem vond…(ik had geen zin meer alles nogmaals te moeten typen , dus een kortere versie zonder uitleg etc…)

Dat word gezellig dan bij de Rikketik…

De ME en Politie te paard is reeds gesignaleerd in Houten!

Beste Mensen,

Ik heb dit topic gelezen : http://www.dezinvanluxe.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=5587.

En ik vraag me af waarom sommige van jullie ( niet allemaal ) JW zo op zitten te naaien .
Lijkt me niet verstandig als je een beetje weet hoe JW in elkaar zit .
JW lijkt me wel een leuk forumlid , maar als je hem in hoekje drijft wordt hij giftig dus lijkt me verstandig om dat niet te doen.
Laat hem lekker zn horloges verkopen volgens mij doet hij er niemand kwaad mee.
Ik zou zeggen haal je voordeel er uit als je goedkoop aan een mooie Omega of een Rolex wil komen,naar wat ik begrepen heb verkoopt hij ze met verlies.
Is zijn zaak toch ?

Zit een hoop waarheid in je verhaal Peter… Ben het ook grotendeels met je eens alleen de term ‘verstandig’ staat me wat tegen. Waarom post je deze mening niet op DZVL?

Mijn ervaring is ook dat Henrik niet graag ziet dat zaken op DZVL hier worden ‘nabehandeld’ :wink:

Overigens kreeg ik de indruk dat JW ietwat onconventioneel reageerde op een legitieme vraag aangaande de vraagprijs-policy in het verkoopdeel van DZVL… (meer op DZVL, zie hierboven)

2006 Schreef:

Beste Mensen,

Ik heb dit topic gelezen : .

En ik vraag me af waarom sommige van jullie ( niet
allemaal ) JW zo op zitten te naaien .
Lijkt me niet verstandig als je een beetje weet
hoe JW in elkaar zit .
JW lijkt me wel een leuk forumlid , maar als je
hem in hoekje drijft wordt hij giftig dus lijkt me
verstandig om dat niet te doen.
Laat hem lekker zn horloges verkopen volgens mij
doet hij er niemand kwaad mee.
Ik zou zeggen haal je voordeel er uit als je
goedkoop aan een mooie Omega of een Rolex wil
komen,naar wat ik begrepen heb verkoopt hij ze met
verlies.
Is zijn zaak toch ?

Groet Peter

acour_jeroen Schreef:

Zit een hoop waarheid in je verhaal Peter… Ben
het ook grotendeels met je eens alleen de term
’verstandig’ staat me wat tegen. Waarom post je
deze mening niet op DZVL?

Topic is daar reeds gesloten anders had ik het wel gedaan.

in Feedback is een (open) topic… as far as I know :slight_smile:

Welja, ik moei me niet graag in deze zaken, maar eigenlijk…hij doet toch geen vlieg kwaad ?
En je moet hem toch ook een beetje ontzien omwille van zijn jeugdige leeftijd…
Op die leeftijd had ik zelfs het lef ( en het geld :smiley: ) niet om zulke dingen te kopen.

En… hij heeft ze toch allemaal eens lekker om zijn pols gehad, niet ?

Bwa, ik stel voor dat jullie de strijdbijl begraven. :wink:

( Goede raad van een Belg :smiley: )

acour_jeroen Schreef:

Mijn ervaring is ook dat Henrik niet graag ziet
dat zaken op DZVL hier worden ‘nabehandeld’

Dat is het niet zo zeer maar ik wil voorkomen dat de “sfeer” van DZVL overwaait. En als men daar een topic sluit en men gaat het vervolgens hier oppakken heb ik daar geen zin.

Hoe het ook zit en wat je ook persoonlijk tegen iemand hebt, op dit forum worden dit soort reacties niet getolereerd. Ook niet via PB. Wat je op andere fora doet moet je zelf weten maar laat je frustraties svp daar achter.

Ik bedoel dit alles in de meest positieve zin :smiley: