Dat zou inderdaad kunnen. Rob mod de SNZH55K1 (geen seiko5 overigens) naar de FFF en naar een BB mod. Rob vertelde me wel dat hij ze mogelijk ook op basis van een SKX007 gaat maken in de toekomst.
Leuk om te zien hoe de ontwikkeling is in een half jaar tijd. Ben benieuwd waar je eind volgend jaar mee komt.
Knap hoe je op korte tijd van “plak” horloges naar “echte” horloges bent geswitched en dan ook nog niet de minste modellen (tu)
mooie collectie! (tu)
…enig idee hoe dat krast, al dat metaal tegen elkaar aan…
Je hebt er nog maar eentje over van je oorspronkelijke collectie, goed bezig!
gschoots Schreef:
Je hebt er nog maar eentje over van je
oorspronkelijke collectie, goed bezig!
2 volgens mij.
Gaat er toch 1 uit zie ik.
Een slechte zet denk ik.
Maar da’s persoonlijk.
Knikker dan de Deepblue er uit.
Yer hooked;)
Grt.
drex Schreef:
Gaat er toch 1 uit zie ik.
En niet 1 van de oudjes :+
Ja flipper gedrag. Hij gaat er overigens alleen uit als ik echt een leuke ruil voorgesteld ga krijgen 
Jürgen Schreef:
Leuk om te zien hoe de ontwikkeling is in een half
jaar tijd. Ben benieuwd waar je eind volgend jaar
mee komt.
+1, leuk om elk jaar een update te doen. Stel je voor dat je dit 10 of 20 jaar doet… 
Ja +1… Maar lopen dan wel een risico… Als onze wederhelften dit topic dan vinden…
Wat voor chrono heb je in gedachte?
mech. of Q.
Grt.
Ik dacht aan deze classic:

Grt.
Zoiets heb ik inderdaad in gedachte! Heb laatst bij tissot chrono’s staan kijken toevallig…
Voorkeur is altijd mech. zou ik hem zelf gaan kopen over een tijdje. Maar in geval van een ruil op dit moment (heb de bb mod ter ruil aangeboden) zou ik niet onwelwillend staan tegenover een mooie quartz, maar is afhankelijk van wat er aangeboden wordt dan 
Mijn beste,
Ziet er goed uit hoor!! Chapeau!!
Een mooie collectie aan horlogerie heb je verworven.
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Logie Schreef:
Ja +1… Maar lopen dan wel een risico… Als onze
wederhelften dit topic dan vinden…
Das waar
Maar ik zeur ook niet over haar jurkjes collectie…
Was toch iets te voorbarig haha… Heb de BB mod leuk kunnen verkopen, en van dat geld een chrono (met blauwe wijzerplaat) kunnen kopen. Een chrono wilde ik nog graag eentje voordat het lange sparen voor een auto en een duurder model horloge gaat beginnen…
De Tissot PRS516 chrono
(tu)
Grt.
Mooie Tissot (tu)
Mocht je de Hamilton ooit weg doen…