Jaarafsluiting 2014

Beste Hf’ers.

15 Juli van dit jaar stelde ik me voor : http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,2555952,2555952#msg-2555952

Forumlid “Henkjan91” voorspelde destijds dat hij dacht dat mijn collectie drastisch zou veranderen. Ik had zo een vermoeden dat er wel wat bij zou komen, maar dat het niet zo’n vaart zou lopen.

Nu, bijna 5 maanden (en 285 posts) verder maak ik de balans op voor het afgelopen (half)jaar middels dit topic. Boy, was I wrong…

Oordeelt u zelf :

Voor (15/07/2014) :

Na : (03/13/2014) :

Nu is het voorlopig wel eventjes afgelopen, heb mezelf voorgenomen eerst weer wat te sparen voor andere dingen alvorens ik weer aan uitbreiding van mijn collectie mag denken!

En toch… er is nog plek zat in die kist! :wink:

Het jaar is nog geeneens om ook

Ja dit is leuk, wellicht leuk om de status begin-eind 2014 voor een ieder te posten. Ik heb over 2 weken nog 1 nieuwe binnenkomst en dan is het klaar voor t jaar…

Voor mij wel… In dit geval dan :wink:

nog ruimte zat!(:smiley:

idd er ontbreken nog een paar klassiekertjes;)

Grt.

Bijvoorbeeld uit de Russische hoek de geniale en op dit forum
vaak besproken Vostok Amphibia.

Qua budget moet dat nog kunnen dit jaar:D
Maar ik wil natuurlijk niemand over de financiële kling jagen;)

Grt.

Niet echt mijn ding, die russen die vaak op het forum besproken worden… En die ruimte gaan nog wel gevuld worden. Echter niet meer dit jaar :frowning:

Mooi hoor (tu)
Bijzondere kalenderfunctie zit er schijnbaar op je klok :wink:

:)-D:~:D

Leuk hoe je zo snel zo’n leuke verzameling hebt opgebouwd!

Leuk om de verandering te zien…:~

Goed om te zien dat die Fossil en Diesel weg zijn, goede veranderingen!

1 like

Mooie en leuke veranderingen!

er kwam eerder ook al een topic langs over een horloge met een uurtje extra… misschien ook iets voor op een lege plek? :wink:

Explore mokermike5

hoezo geen plek meer…
opnieuw excuses voor de slechte kwaliteit
(van foto én horloges(:smiley: )

mike moker Schreef:

http://i1368.photobucket.com/albums/ag176/mokermik
e5/IMG_1364_zpsf843eaf1.jpg
hoezo geen plek meer…
opnieuw excuses voor de slechte kwaliteit
(van foto én horloges(:smiley: )

dat lijkt verdacht veel op de gejatte collectie van Menno Buch ::o

Tja, die Amphibia’s hebben wel een hele eigen look.
Het moet je ding maar zijn.
Maar qua tech specs en constructie zit het helemaal goed met deze miniatuurtanks.

Grt.

Die hamilton is top! Mooie collectie en leuk om te zien hoeveel die veranderd is.

Nice! Een mooie verandering…

Je hebt een prachtige collectie opgebouwd, gaaf om te zien! Zag ik die Seiko5 BB mod niet deze week op FB van Rob voorbij komen? Blijft toch ook erg leuk, vind 'm eigenlijk mooier dan mijn FF mod vanwege de snowflakes die zo kenmerkend zijn.