Hallo allemaal
Ik heb een 18 kr horloge Delano
Diversen goudtekens nr 1287. W&P 750
Graag wil weten : jaartal ,en waarde
Bedankt alvast
Waarde kan oa bepaald Worden door de staat van het horloge. Plaats anders wat foto’s
Misschien handig om jezelf eerst even voor te stellen en daarna wat foto’s te plaatsen van je horloge.
Ben eens benieuwd naar de reacties op deze!!!
Hoi Derksen,
Je bent net lid zie ik. Welkom op dit mooie forum. Zonder de nodige (goede) foto’s, ook van het binnenwerk, kan niemand fatsoenlijk antwoord op je vragen geven.
Bovendien zijn wij geen taxatieforum alleen
Gr Hans
Laat ik eens een keer degene zijn, die vriendelijk antwoord geeft op een dergelijk onhandig binnenkomen
W&P kan zijn
W & P Walz & Pfeiffer Großhandel; Frankfurt, Deutschland; registriert am 4.6.1929
o f
W & P (mit zwei Sternen auf Blatt) Gehäuse; Genf, Schweiz; registriert am 1.3.1887 Woller & Perrot Gehäuse; Genf, Schweiz; registriert am 1.3.1887
Als het goud is (750 kan betekenen 18kt) moeten er ook nog andere stempels op staan
en dan < schoolmeestertoon > Jij wilt iets van ons, doe er dan iets voor en plaats wat foto’s. Opgenomen van minder dan 50cm afstand, duidelijk, niet bewogen, met zichtbare details, hoge resolutie, niet gemaakt met een aardappel < /schoolmeestertoon >
Goedenavond allemaal
Ik ben Bo
Jammer dat er toch nog mensen zijn ,die zo flauw reageerde .
Ik stel een vraag ,niemand hoef daar antwoord op te geven ,
Het is vrijblijvend
en het verschil tussen een auto en een horloge ,
Weet zelf mijn dochter van 1 jaar nog Steef
Wat een Onzinnig antwoord
Ik zie hier staan je mag kritisch zijn ,maar onthoud dat je kritiek moet geven op ideeën ,niet op mensen .
Dan ook nog iemand met schoolmeester - taal
Ik zit niet meer op school ,jammer schoolmeester
bedankt voor degene die volwassen antwoorden hebben gegeven
Fijn weekend
Vervolgens plaats je alsnog geen foto’s en kan niemand je verder helpen.
Kansloos om op deze wijze informatie proberen te vergaren.
Ik heb me de moeite genomen om je duidelijk antwoord te geven.
En me ook nog veroorloofd om je te zeggen dat het handig zou zijn om een foto te plaatsen.
Waarschijnlijk had ik een moeten plaatsen om te zorgen dat je het begrijpt.
Wees blij dat ik probeer je te helpen lummel.
Je moet niet miepen maar denken.
Leer eens Nederlands man. En post wat foto’s.