Jacob & Co Godfather edition

Hallo allemaal,

Jacob & Co is een merk dat wellicht niet bekend staat om de meest mooie designs, maar tilt mijns inziens de horlogerie wel naar een hoger niveau wat betreft innovatie en vakmanschap. Eerder al even over de Jacob & Co Astronomia gehad.

Mijns inziens fantastisch staaltje techniek. Weliswaar ook voor een astronomische prijs, die voor 99,9% van alle stervelingen niet weggelegd is.

500.000 dollar tot over 1 miljoen dollar

Maar wel indrukwekkend. Zo ook de Jacob & Co Godfather edition. Met een chime die het hele Godfather thema speelt. Mooi staaltje horologische kunst.

prijs circa 300.000 euro

Enjoy! :sunglasses::+1:

Jacob & Co Godfather

  • Geslaagd
  • Niet geslaagd

0 stemmers

Ik ben benieuwd wat jullie vinden van dit horloge.

MvG Ralph

3 likes

Ralph,

Je bent of een

Of je moet weer aan de

ritalin

:face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Haha nee gewoon vrije dag dus lekker aan het hobbyen. If you don’t like it look away :wink:

2 likes

Nee Ralph, het wordt ziekelijk denk ik. :crazy_face:

Je “pikt” ook steeds materiaal van andere.

1 like

Ter inspiratie en om hier te delen voor liefhebbers van horloges. Zit je hier om over horloges te praten of elk nieuw topic (niet alleen van mij) proberen te vergallen met negativisme? Doe gewoon leuk mee or get out zou mijn advies zijn…


:stuck_out_tongue_winking_eye:
1 like

Ik zou niet zeggen dat hij niet geslaagd is. Alleen zou ik deze niet zo snel kopen, maar eerder die andere die je ook in een topic deelde.

Ik vind de Astronomia ook mooier en indrukwekkender.

Inderdaad. Kijk ben je echt een fan van die serie dan kan ik heel goed begrijpen dat je deze graag wilt hebben. Of je hebt geld teveel en je hebt al een Astronomia dan kun je dit nemen als een beater :laughing::laughing::laughing::crazy_face: . Die andere vind ik indrukwekkend. Dis natuurlijk een bijzonder horloge, maar geeft mij niet hetzelfde gevoel.

Ohhhhhh kwijl

Mss moeten meer mensen hier een pilletje.

ritalin

1 like

Veel inspiratie opgedaan vandaag!

3 likes

Ok,

Dan weten we gelijk ook waar de volgende 9 topics van Ralph over gaan…

Goed weekend!

Groet, Vincent

5 likes

Bizar. Deze topicstarter werkt op mijn zenuwen. Dacht even dubbel te gaan zien maar nee, beide zijn gestart door dezelfde meneer.

Er zou een grens gesteld moeten worden hoeveel topics er per gebruiker aangemaakt kunnen worden.

1 like

Gewoon doen ! Hopla weer een nieuwe topic. Vergeet de “poll” niet.

Ik vind 'm vet, ik vind 'm stoer, ik vind 'm mooi, ik wil m

Duidelijk nie

Ik miste in zijn lijst een aantal specials van Invicta.:stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Komt omdat het om relevante horlogemerken ging :see_no_evil::hear_no_evil::speak_no_evil:

1 like

Gaan we de gehele Jacob & Co catalogus af?

1 like

Hoewel The Godfather trilogie echt m’n alltime favorite is zou ik zelfs met meer geld dan ik in m’n leven kan opmaken dit niet kopen. Leuke gimmick maar niet meer dan dat naar mijn mening.

1 like