Jacob & Co waarde

Eric,

waar staat dat ze bij authentic watches de nummers er uit halen ?
een horloge zonder nummers is praktisch onverkoopbaar naderhand !
zoiets als een auto zonder chassis nummer.

heb je wel eens zo’n groot horloge gepast, daar moet je toch mijn inziens wel een stevige pols voor hebben,
anders krijg je het effect van: waar gaat dat horloge naar toe met dat ventje ?

die prijsstijging voor de Bentley moet je maar met een korreltje zout nemen,
een Breitling is natuurlijk wel veel waardevaster als die Jacob,
maar een mooie vintage is nog beter :slight_smile:

groet, André

Hoi André,

Hier staat dat ze nummers eruit halen http://www.authenticwatches.com/info.html onder het kopje Product & Service Guarantee. Er staat dat sommige klokken van dealers komen en die de nummers eruit halen om niet het dealerschap kwijt te raken.

Ik heb weleens een zo’n grote klok omgehad, ik had laatst een Jacob om, 47 mm. Ik moet toegeven dat ik niet hele dikke polsen heb, maar ik vond 'm aardig goed staan :slight_smile:

Kijk ook eens naar de Glycine Airman! 53mm…

Groet
Mark

is het ook niet zo , dat als je een breitling weg stuurt voor een beurtje bij breitling dat hij dan wordt gezien als en gestolen horloge…lekker

Eric,

de laatste twee reacties van Jaap en Seamaster zijn er twee om goed te lezen. Denk er eens over na. Sayin is inderdaad een optie maar er zijn er meer. Ook ik wil je graag ongevraagd advies geven. Koop niet bij de site die nummers verwijderd! Met een beetje pech is het fluiten naar de garantie en inderdaad, hij kan als gestolen beschouwd worden. Mocht iets dergelijks gebeuren sla je jezelf voor je kop dat je die paar honderd euro meer niet betaald hebt.

Ik weet niet waar je vandaan komt maar kijk ook eens bij manbodh watches. Hun site is nog een paar weken onder constructie maar ze zitten op het Noordeinde te Den Haag. veel keuze en absoluut service en rechtvaardige prijzen. En nee, net als Jaap niet door Sayin wordt gesponsord wordt ik het niet door Manbodh. Ik weet wel dat de prijzen een stuk beter zijn dan bij de meeste juweliers.

Bedenk goed, je gaat veel geld uitgeven voor iets waar je tientallen malen per dag naar gaat kijken. Heb dan geen haast en oriënteer je goed. Ik ben zelf op zoek naar een horloge. Hoewel ik er voor 99,9% al uit ben (JLC Master Compressor Dualmatic) heb ik besloten tot minimaal januari te wachten met de aanschaf. ik moet 100% zeker weten dat dit het ultieme horloge is voor mijn budget.

succes!

groet, Wimster

Hallo Eric

Mocht je je besluit genomen hebben en je wilt een Breitling Bentley of Super Avenger, stuur me dan een berichtje. Voor de prijzen die jij noemt kan ik een eerlijk horloge leveren met garantie, zonder douane kosten en invoerrechten vanuit Zwitserland.

en dan heb je 3 super gave horloges!!! ( die zou ik zelf ook willen, de ultra thin, en de RO, verder zou ik ipv de reverso een master grande taille willen )

Ook niet aan beginnen. Als ze de nummers er uit halen vind ik dat erg verdacht. Daarbij krijg je problemen als het horloge ooit voor service of reparatie bij een Breitling dealer wordt aangeboden!

Even verder kijken nog maar :wink:

Niels