Jacob

Prima verkoper. Ik kreeg bij het van hem gekochte horloge een aantal leuke opknappertjes voor erbij, heel leuk.

Van @jacob een Seiko 7002 overgenomen. Vlotte deal, prettig contact, snel verzonden en zeeeeer goed verpakt. Nog bedankt :+1:

Vandaag een horloge binnengekregen dat ik heb overgenomen van medeforummer Jacob. De vraagprijs was top, de communicatie ook en als verrassing had hij nog extra’s meegestuurd: een reserve-band en een Casio stopwatch.

Helemaal TOP.

Menno

Hier helaas wat mindere ervaringen met dit forumlid. Ik schrijf niet graag een negatieve review over kopers, maar dit begint aardig irritant te worden.

Een maand geleden bood ik een horloge te koop/te ruil aan waarop Jacob reageerde. Na het uitwisselen van adres gegevens bleef het lang stil aan de kant van forumlid Jacob. Na meerdere PB berichten van mij aan Jacob die niet gelezen werden, ondanks dat hij in die tijd online/actief geweest is op het HF (laatste activiteit: ----) , heb ik het horloge verkocht aan iemand anders.

Vorige week melde Jacob zich met excuses dat hij niet heeft kunnen reageren ivm privé omstandigheden en stelde een andere ruil voor met een horloge van mij wat te koop staat. Omdat ik begrip had voor zijn privé omstandigheden besloot ik van het vorige voorval geen probleem te maken en ging een nieuwe ruil aan. Maar nu weer hetzelfde verhaal als vorige keer. Adresgegevens verstuurd aan Jacob en wederom geen respons, ondanks dat het forumlid weer online is geweest.

Begrip voor privé omstandigheden heb ik altijd maar iemand die meerdere malen zijn, notabene zelf voorgestelde, afspraken niet nakomt gooi ik uit mijn boekje. (td)

Mocht er, om wat voor reden dan ook, wederom sprake zijn van een misverstand dan zal ik mijn review en mening over forumlid Jacob uiteraard bijstellen en hier in dit topic melding van maken!