Jacques Lemans F5019B

Is er toevallig iemand die dit horloge (Jacques Lemans F5019B) in zijn bezit heeft? Of iemand die me iets meer kan vertellen over het merk en de verschillende horloges?

Ik vind dit model zelf heel mooi en zit er over na te denken om er 1 aan te schaffen (1 van de redenen is dat ik een behoorlijk grote formule 1 fan ben)!

Hier is het model te zien:

Ik heb er nog nooit van gehoord maar ik vind de verkooptekst wel briljant!

“Waarom teveel betalen!? Wij bieden u 0% korting”

Haha!

Mijn beste,

Voor jou als Formule 1 fan begrijp ik best dat dit voor jou een absolute must is.
Maar,
als men onderstaande als een aanbieding ziet, dan………………………X(

Wij bieden u 0% korting op de Jacques Lemans Formula 1 F5019B

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Mijn beste,

Jones, ik heb vrijwel geen kennis van zaken betreffende de wereld der horlogerie (komt nog wel hoor)!!
Doch wat ik niet weet zoek ik op. Dus om jou vraag te beantwoorden inzake informatie over Jacques Lemans Horloges ben ik terechtgekomen op:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Beste jonesM
Onderstaand een site op eBay waar het horloge te koop is.
Heb hier regelmatig horloges gekocht. Uitstekende services en snelle verzending.
Je kunt een voorstel doen omtrent de prijs. Verzendkosten zijn laag.
http://cgi.ebay.nl/JACQUES-LEMANS-FORMULA-1-JL-CHRONO-1970-F1-F5019B_W0QQitemZ330295302424QQcmdZViewItemQQptZDE_Kleidung_Schmuck_Accessoires_Uhren_Armbanduhren?hash=item330295302424&_trksid=p3911.c0.m14&_trkparms=72%3A1399|66%3A4|65%3A12|39%3A1|240%3A1318
Doe er je ‘‘voordeel’’ mee.
Vriedelijke groet,
Jan.

Tja ik weet het niet met dit merk hoor. Ik zie tijdens de races nooit iets van dit merk staan. Als je nou echt fan bent moet je een Tag Heuer hebben. Wanneer dat boven je budget gaat zou ik hier eens kijken. http://shop.ebay.nl/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1313&_nkw=seiko+honda&_sacat=See-All-Categories

In de Heuvelgalerie in Eindhoven zit een winkel waar ze dit merk verkopen ('k ben effe de naam kwijt, 't is in ieder geval geen juwelier of zo).
Ik heb er wel eens staan te kijken en ik moet zeggen, de horloges van Jacques Lemans zijn zonder meer mooie horloges voor hele aangename prijzen.
Geen topmerk, maar ook zeker geen mode- cq plakmerk.

Mijn persoonlijke mening: Doen!

Je moet eens gaan kijken bij Chete & Laroche Juweliers in Dordrecht. Ik heb daar laatst een Jacques Lemans horloge gekocht (F5008) voor EUR 99,-,elders EUR 199,-! Hij heeft meerdere modellen liggen, ik weet niet of dit model erbij zit, maar het scheelt al vlug EUR 100,-, snel verdiend, toch?

Ik moet zeggen dat het model wel erg mooi is. Die band vind ik geweldig en hij heeft natuurlijk de uitstraling van een Rolex Paul Newman.

Het is helaas wel een Quartz horloge :frowning:

En ik ken het merk vnl. omdat het vaak bij bijouterie zaken ligt.

Niet mijn smaak dus.

XXoF Schreef:

Het is helaas wel een Quartz horloge :frowning:

En ik ken het merk vnl. omdat het vaak bij
bijouterie zaken ligt.

Niet mijn smaak dus.

Is een Omega Seamaster in een quartz uitvoering dan ook niet interessant?

Dat van die bijouterie zaken klopt. En dat is jammer vind ik. Het merk verdient beter.

Het ligt (gelukkig) ook ‘gewoon’ bij juweliers in de etalage. Ik begrijp niet goed waarom het ook in bijouterie zaakjes ligt. In Duitsland is het wel bekender volgens mij; daar zijn vrij veel juweliers die het verkopen (hebben ook een aantal leuke mechanische modellen).

Ja, ik vind een Omega Seamaster Quartz inderdaad een stuk minder interessant.

Heb heb nu eenmaal iets met mechanische horloges, zit naar mijn gevoel meer ‘ziel’ in :slight_smile:

Mooi horloge maar de afleesbaarheid lijkt mij wat minder.

Groet
Ton

Bedankt voor de reacties en informatie tot zo ver. Ik hoop dat het horloge een beetje past om m’n pols. Ik heb ergens gelezen dat de diameter van het klokje 42 mm is. Is dit een normale/gemiddelde maat? Of valt dit “groot” te noemen?

Dat is groot, de maat van een full size Seamaster Pro Bond om precies te zijn.