Jaeger Le Coultre (JLC) Only (Deel 1)

Prachtig. Zo blij dat ik een Jlc heb.

1 like

Haha ja mooie opmerking was dat!
Al is die “gewone” reverso die ze nu in het groen hebben uitgebracht ook prachtig

Snap ik! Staat bij mij nog op het wensen lijstje

1 like

Instant klassieker. Prachtig horloge. Die dag datum aanduiding vind ik echt prachtig uitgelijnd :ok_hand:

1 like

Wow! Wat een mooi filmpje! Totale waanzin zo’n horloge, maar maakt het wel leuk om naar te kijken!

1 like

Heel benieuwd. Waar heb je hem gepast ? Lag deze bij S&C Amsterdam ? Ik zou hem met 18cm polsen ook eens willen proberen namelijk.

Vind ik persoonlijk mooier…

1 like

Ligt er ook een bij S&C Den Haag.

1 like

Deze vandaag gepast zonder alarmfunctie. Vind dit mooier eerlijk gezegd. Rustiger…

1 like

Velp!

Snap ik, volgens mij is zonder alarm ook wat dunner.

Ik heb een zwak voor mooie complicaties en historie. Daarom was de keuze voor de memovox en de 50th anniversary editie (die trouw is aan het origineel, maar wel bijvoorbeeld saffier heeft) voor mij een no-brainer. Maar zo maakt iedereen zijn keuzes :wink:

2 likes

Het beste van beide werelden :sunglasses:

Polaris, geen alarm, wel limited op een 18cm pols :call_me_hand:

28 likes

Had destijds je NA topic ook gezien en wat een schoonheid :heart_eyes:

1 like

Ben je nou een beetje foto’s aan het recyclen @Parachrom? Rond 3 uur ‘s nachts oude dagfoto’s gebruiken… :scream:

:wink:

2 likes

Stalker !!! :joy:

Mijn pols is 17,5cm. Even zoeken in dit topic en vind je zo een paar plaatjes.

Net even de hele video bekeken, wat aan waanzinnig stuk toch. Helaas beperkt tot 10 stuks. Niet dat ik anders 1.600.000 euro heb zitten in mijn horlogespaarpotje om hierop stuk te slaan :thinking: :sweat_smile:

3 likes

Wie ik? Ik volg gewoon dit prachtige draadje :slight_smile:

Wat een kunstwerkjes komen er toch telkens voorbij.

1 like

Mooi!
Welk type is dit?

1 like

Dit is de nieuwe Master Control Chronograph Calendar in rose goud :smile:

2 likes