Jaeger Le Coultre (JLC) Only (Deel 1)

Misschien krijgen we korting als we een groepsbestelling plaatsen? :thinking::rofl:

Mijn JLC dressers op zwart leer.

Staal - Witgoud - Platina
:heart_eyes::stuck_out_tongue_winking_eye:

55 likes

:zipper_mouth_face: Heel gaaf :fire:

2 likes

Dankjewel. Ben er ook blij mee. Alle drie redelijk bijzondere horloges. Geen mainstream

2 likes

Heeeel gaaf! Dat je gekozen hebt voor de Master Control serie👍Kan je het verschil tussen de metalen zien? Witgoud heeft een warmere uitstraling dacht ik.

1 like

Wow!
Echt een schitterend trio heb je daar!:drooling_face:

1 like

Die zwarte vind ik de lekkerste!

2 likes

De links, de witte, is een Geophysic in staal. Staal is een stuk lichter in kleur en gewicht ten opzichte van witgoud.

De grijze Master Ultra Thin Moon is een witgouden uitvoering. Zoals gezegd zwaarder dan Staal en het kleurt van grijzer…

Vergelijk maar eens…

En dan de zwarte, Master Control date in Platina. De zwaarste van allen … qua kleur ook dichter bij de witgouden

Volgende keer poets ik ze eerst goed op voordat ik de foto maak :grin:

1 like

Prachtig! :ok_hand::ok_hand:

Nu nou een geelgouden dresser?

1 like

:thinking: Hmmmm. Vrees dat die er niet gaat komen. Geelgoud heb ik een paar keer geprobeerd en dat zijn nooit blijvertjes bij me. Tè opzichtig :grin:

Daar ben ik ook nog nooit een tweede van tegengekomen. Modelletje uit de jaren '90

Rosé goud en zwarte plaat altijd mooi IMhumbleO

1 like

Ik zal er eens over na gaan denken…

Deze is gaaf…
https://www.jaeger-lecoultre.com/eu/en/watches/reverso/reverso-tribute-calendar/3912420.html

Maarja, ik weet niet of een Reverso bij me blijft plakken

2 likes

Mooi hoor, heel bijzonder trio. De Geophysic blijft ook een plaatje.

1 like

Die middelste vind ik dus het allermooiste horloge ooit, dat is mijn absolute graal! Prachtig!

1 like

Haha een paar nullen eraf zal vast niet lukken gok ik :sweat_smile:

1 like

“We kopen ze allemaal! Maar wel tegen kostprijs!” “Oh en ik wil er graag een extra bandje bij!”

3 likes

Die Geophysic is echt enorm gaaf man!

1 like

De Kracht van Eenvoud :wink:

Dit horloge heb ik sinds de release in 2014… Nog geen moment spijt van gehad

3 likes

Een stukje JLC magie.

Echt een schitterend merk blijft het.

1 like