Jaeger Le Coultre (JLC) Only (Deel 1)

Nice! Clean & Classic… Ik blijf het mooi vinden

1 like

Heel mooi, ik neig door dit soort foto’s steeds meer naar een Reverso.

2 likes

Ik ook. Een gulden snede!

Wat een prachtige horloges komen in dit topic voorbij van JLC.
I love it.

1 like

Ik zal je helpen over de streep te trekken.

15 likes

Foto van afgelopen weekend. Die Cartier is erg mooi, maar ik geef de voorkeur aan mijn Reverso.

20 likes

Gewoon beide voor de afwisseling toch> @Selie

Reverso’s zijn gewoon mega sfeervol

19 likes

Nog wat foto’s dan :slight_smile: Het mooiste van de Duoface blijft toch dat je twee horloges voor de prijs van een hebt.

Er is trouwens een mooie video over die Van Gogh versie verschenen:

24 likes

Een zonnetje maakt hem wel heel lekker hoor!

30 likes

Echt een waanzinnig mooie kleur

1 like

Zo lekker :fire:

35 likes

Prachtige foto’s weer van een prachtig horloge :slight_smile: Wat een details hè.

Waar heb je dat bandje vandaan trouwens?

2 likes

Gave band Roald!

2 likes

Strapbandits :ok_hand:

1 like

26 likes

Jaeger, JLC, Jaeger sandwich!

3 likes

Wel, dit is een aardig uit de kast gehaald vervolg op een oud marketing concept van JLC om schilderijen van beroemde schilders te gebruiken in hun marketing.

Ik heb in mijn collectie al heel lang hun eerste aanzet om beroemde schilders toe te passen bij de uitgave van hun nieuwe modellen lijn.
Een opberg/show doos met de afbeelding van een schilderij van Renoir waarin een nieuw model van le Coultre werd verkocht.

Al veel eerder maakte JLC al in beperkte oplage opberg/show dozen voor andere activiteiten zoals sport.
Ik heb indertijd een showdoos kunnen bemachtigen van de Washington Redskins, momenteel door de naamsverandering van de club een uniek collectors item.

Deze met mijn Chrono

Toch wel apart dat ze dan terug komen op hun eerdere marketing strategie om beroemde schilders weer in te lassen in hun collectie.

Hier met mijn speed beat Memovox horloge met kaliber K916.

16 likes

Leuk lees/kijkvoer;

Eindelijk de Tribute Small Seconds gezien met goed licht :hear_no_evil: Echt prachtig! Ik denk dat ik om ben :smile:

18 likes