Jaeger Le Coultre (JLC) Only (Deel 1)

Te klinisch. Vind het font van de cijfers ook niet echt lekker. Bandje ook niet maar dat is makkelijk te fixen. Vind de hele master lijn beetje zielloos al is de calendar chrono nog wel te pruimen met een donkere plaat.

Of een Master Calender van enkele jaren geleden?

14 likes

Toch net niet voor me helaas.

Prachtig, maar die waren qua formaat toch iets van 37/38mm nietwaar?

Aaaaargh :scream::scream::scream:

De nieuwe he. De oude / bestaande zaten af en toe gave dingen tussen, die meteorite calendar bijv. of die rdm met blauwe plaat. De MUT Moon is ook mooi, mits niet zilver.

1 like

Klopt maar niet verkeerd als je ze kan hebben om de pols. Wijzerplaat verhoudingen zijn beter dan de nieuwe modellen i.m.o.

1 like

Is dit niet een erg slecht gelukte foto of voelt hij echt zo? De band oogt wel wat goedkoop, maar dat is eenvoudig te fixen.

Hier een hands-on foto (die Memovox vind ik ook wel wat hebben :smiley:)

Credits voor de foto’s (hier vind je er nog van de reeks): https://www.theeclecticum.com/jaeger-lecoultre-hands-on-with-the-new-master-control-collection/

10 likes

Ik heb ze bij introductie in handen gehad en ze zijn echt schitterend. De bandjes die er op zitten zijn van goede kwaliteit, een stuk beter dan wat Patek op zijn 5212 heeft zitten.

Ik heb de memovox besteld voor mijn verjaardag :laughing: Nog even wachten voor mij maar zodra ik hem heb wil ik er naast de standaard bruine band ook een kalf-leren blauwe band bij

5 likes

Die memovox zie ik ook wel zitten. Voorlopig nog maar één JLC:

23 likes

‘Wat voor één’ bedoel je!! Prachtig

1 like

Zou dit blauwe Mastertje toch niet echt als zielloos willen kwalificeren als ik heel eerlijk ben.

29 likes

Schitterende keuze! :+1::smiley:

1 like

Is’t een large of medium? Staat je alleszins perfect :+1::blush: misschien toch maar even omhoog bumpen op mijn wishlist :smiley:

1 like

Dit is de large. En dank! Hij draagt erg goed ook. Comfortabel door de kastvorm.

1 like

de lugs buigen wat naar binnen dacht ik eens gezien te hebben, dat helpt vast.

In betere tijden moet ik toch maar eens wat JLC gaan passen :blush: met mijn 17cm pols wordt het een twijfelgevalletje vermoed ik.

De lugs buigen idd iets af naar beneden. Mijn pols is 17.5 dus het zal je waarschijnlijk ook wel staan met 17. Vooral passen inderdaad!

1 like

Dan zou die large mij vast ook niet misstaan inderdaad. “Wear it in good health”, zoals ze zeggen :+1:

1 like

Zielloos zeker niet. Mooi ding, maar ook een gekke mishmash van fonts en allerlei relief. Zie liever de blauwe boutique.

1 like

34 likes