Jaeger Le Coultre (JLC) Only (Deel 1)

33 likes

Nog maar een plaatje…

52 likes

Waanzinnig mooi :clap::clap::clap::clap:

1 like

Op een 17cm pols is de Reverso Large perfect imo. Heb destijds ook de medium gepast, maar die valt echt een heel stuk kleiner (nog kleiner, want de ‘Large’ is al niet echt groot…)

19 likes

Heel cool!

1 like

Mooie maat, medium is echt te klein.

1 like

Dat ziet er inderdaad top uit :smiley::+1:

De lug to lug is inderdaad zeker niet te groot. Maar die rechthoekige en vierkante horloges dragen anders dan rond natuurlijk.

Ik mag - na 20 jaar horloge hobby - hier eens meedoen met mijn eerste JLC.

Al langere tijd vind ik de Reverso een interessant horloge, wat me echter altijd heeft tegengehouden om er eentje aan te schaffen is dat ik hem net wat te klein vind. Ik houd van wat forsere horloges.

Toen ik begin deze week bij @SuperC deze Squadra variant zag, die naar ik meen eerder van een ander forumlid was, was ik aangenaam verrast. Dit model is wat groter dan de meeste Reverso’s en daarom voor mij reden om er voor te gaan.

Ik vind het een erg chic horloge en ben er blij mee. Hier wat “low light” foto’s.

22 likes

Ja bekend horloge! Flinke jongen nietwaar? En toch redelijk comfortabel vond ik

1 like

Mooi! Ik vind de gewone reverso’s ook net te iel. Dit is een serieuze maat lijkt het. Staat je goed!

1 like


:heart_eyes:

18 likes

Schitterend, ik zou er alleen een kalfleren strap op zetten zoals die op de laatste generatie Master zitten

2 likes

Grappig, ik vind dat echt een enorme downgrade tov een alligator. Past imho niet bij de master lijn.

2 likes

+1

1 like

Eerste nieuwe bandje geprobeerd. Niet heel slecht maar wint het nog niet van de oem band.

26 likes

Staat wel mooi hoor. :drooling_face:

2 likes

Het valt niet mee om voor deze een goede band te vinden. Ik heb nog nooit zo’n eenkennig horloge gehad.

24 likes

Een chique zwarte croc zal altijd wel mooi staan vermoed ik. Ik vind deze donkerbruine ook niet verkeerd.

1 like

Zeker, die zit er dan ook origineel op. Maar wil je wat anders, dan wordt het ploeteren. Deze donkerbruine maakt hem net wat vlotter.

2 likes

We gaan stug door :grin:

2 likes