Jaeger Le Coultre (JLC) Only (Deel 1)

Altijd heerlijk!

25 likes

Meer dan deze heb je niet nodig. :smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Quasinonchalant…

30 likes

Heel fraai!

Waar haal je die banden?
Ik heb zelf een geophysic met dezelfde lugmaat en vind het maar lastig goede banden te vinden.

1 like

eBay - even goed zoeken op 17/14 mm leather straps, ze zijn rond de 13 euro. Ze hebben twee kleuren; ook zwart, die zijn gladder.

1 like

17 likes

Super polaris!

En zo veel mooier dan de no date versie :ok_hand:

Dit blijft ook wel een Pareltje van JLC.

Of een Lapis dial…

17 likes

Geen krasjes maken hè!

2 likes

:rofl:

Altijd de hoop houden dat die jouw kant op komt :rofl:

1 like

Beide prachtige horloges!

De plaat die je hier toont is echter wel fake. Omranding van datum klopt niet, patroon is te heftig en binnenste ring deugt niet.

Patronen verschillen natuurlijk maar zo hoort hij te zijn:

Binnenkort ontvang ik ook die Gay Frères band :slight_smile:

18 likes

Hij blijft wel enorm mooi :thinking::heart_eyes:

Ik geloof je direct! Deze word op chrono aangeboden met een extract , verder geen idee hoe het zou moeten zijn maar gaaf is het zeker :heart_eyes:

1 like

Erg mooi!

IMG_20210306_093151_416

Te laat Dennis :laughing:

7 likes

Mooi setje hoor!
De gran sport vind ik echt een topper.
Beperkingen met service blijft voor mij een dingetje maar dat maakt hem echt niet minder gaaf!

1 like

Hoezo beperkingen?

3 likes

Sinds @Horloge24 hier is maak ik me helemaal geen zorgen meer. De “angst” is dat we bij service zijn aangewezen op de service centra van JLC zelf. En de verwachting is dat die als eerste de tritium plaat eruit zullen trekken. Met alle kosten vandien.

Vervolgens nemen we aan dat glas en pakking zonder contacten niet zijn uit te halen. Dus is de aanname dat de lokale horlogemaker er niet aan zal beginnen.

Gr. Roel

2 likes

Inderdaad is het vervangen van de glaspakking een probleem zonder de juiste tooling

5 likes