Jaeger Le Coultre (JLC) Only (Deel 2)

't Gaat hard met de MUT Moons hier.

1 like

Bij mij blijft ie nog even plakken

14 likes

Ook weg?!?! :cry: het is zo’n mooi ding. Waarom doe je hem weg als ik vragen mag?

Is nog niet weg hoor maar als het goed is is deze morgen weg :grin:

Waarom? Omdat deze te veel in de kluis blijft liggen. Merk gewoon dat ik veel vaker de VC of Reverso pak en dan kan deze gewoon veel beter door naar een andere liefhebber. Niets mis mee dus, maar kan niet op tegen de andere 2 ‘dressers’ in mijn collectie.

5 likes

Da’s het mooie van de MUT moons; geen advertentie nodig :grinning_face_with_smiling_eyes:

Snap ik wel; het is een heel mooi ding, maar die anderen ook :slight_smile:

1 like

Er kleeft bij jou altijd een “maar aan” hè?

1 like

Had ik dat maar wat vaker. Dat zou me een hoop geld besparen. :joy:

3 likes

Ik vind het horloge zelf heel mooi maar een groene wijzerplaat laat zich toch een beetje moeilijk combineren met gangbare bandjes (en gangbare herenkleding)

Het is maar een mening :slightly_smiling_face:

1 like

Ik heb zelfs een groene keuken. Niet dat je me daar vaak vindt, maar combinatie mogelijkheden genoeg.

Oja, er zitten ook oranje accenten in… is dat iets? :wink:

15 likes

Oké ik ben om! :smile:

1 like

Omdat ik hem liever wilde. :sunglasses:

23 likes

Nice! Zo mooi :smiley: Leuk, mut moon collega :slight_smile:

15 likes

Van harte! Echt een beauty dit :ok_hand:

1 like

Thanks! Binnenkort even een paar fotootjes met de reverso samen. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

De Reverso, :smiling_face_with_three_hearts:. blijft toch voor mij de ultieme sportieve dresser.

Excuses voor de foto’s de iphone 13 pro max heeft qua fotokwaliteit echt de plank misgeslagen🤬

20 likes

Nice. Congrats!

1 like

Jij toegeslagen :sweat_smile:

Wat een topper :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Slaag er ook niet in om goede foto’s te nemen met dat ding, verbaast me wel een beetje. Prachtig horloge, ondanks je teleurstelling over de foto’s!

1 like

Incoming!

Natuurlijk te lang gewacht met beslissen. Ergens zien staan dat hij de hele maand online te verkrijgen zou zijn. Later zag ik op de website van JLC echt maar 100 stuks. Toch kon ik hem in het winkelmandje plaatsen, maar toen kwam de melding dat hij uitverkocht is.

Alle Schaap en Citroenen afgebeld in NH. Die wisten überhaupt niet van dit model af en betwijfelen of ze hem binnen gaan krijgen.

Na bellen met JLC kon de dame mij vertellen dat er nog één beschikbaar is!

29 likes

Van harte proficiat!

Ik denk dat er nog wel veel
Meer beschikbaar zijn hoor.

De eerste 100 zouden alleen online te koop zijn. Aansluitend pas distributie naar de AD’s.

Altijd goed om te bellen/ mailen met de conciërges. Zo ook bij zenith werkt dit uitstekend.

2 likes