Jaeger Le Coultre (JLC) Only (Deel 2)

15 likes

Thanks!

Klopt hoor, gaan er veel meer komen richting de winkels.

1 like

Weinig horloges zo dressy en casual tegelijk :ok_hand:t2:

20 likes

Gebakken, gekookt of roer-ei bij de asperges? Pracht horloge, blijf ik zelf 1 van de mooiste vinden. Ben groot fan van zwarte wijzerplaten. Geen zwartkijker trouwens.

2 likes

Jij hebt de zwarte master control date toch?
Ook erg mooi. Nog steeds gek op?

2 likes

In dit geval gebakken spiegelei met zachte dooier :grin:

Is inderdaad 1 van de mooiere sportieve jaegers. :ok_hand:
Dank!

Ja, klopt. Ben er gek op maar soms vind ik de band iets te glimmend en dan dus ook te opvallend. Zit heel stiekem al wel eens verder te kijken ook.

Maar als ik hem dan weer draag ben ik er weer helemaal weg van…

2 likes

Je zou de Master ook op leer kunnen dragen. Minder glimmend in elk geval… :sunglasses:

2 likes

Op een zwarte croco band vind ik ‘m super.
Mooier dan op die stalen band.
Maar dat is persoonlijk.
Heb jij de 37mm?

1 like

@Brick heb hem wel eens op keer gehad maar dat vond ik toen niet zo super. Zal nog eens proberen om een mooie leren band erbij te zoeken, misschien bevalt het nu beter.

@Bauhaus nee, de 39mm. Tegenwoordig zijn ze 40mm en de serie hiervoor was 39mm. Nog best een fors horloge met de stalen band hoor, vergis je niet.

2 likes

ben best benieuwd hoe deze in het echt uitziet…

4 likes

congrats, lijkt me coole kleur green

3 likes

Leuk :sunglasses:

12 likes

Moest toch even een foto maken in de file. Mooi dat licht op deze manier!

13 likes

Dubbelpost, even uit nieuwsgierigheid naar jullie mening. Een normale band maakt het horloge wel weer relatief gewoontjes en saai. Wat als ik iets als dit probeer? Of geen stijl bij een dresser?

1 like

Blauwe Calf strap van de twee nieuwe masters aan m’n Timer. Wat een verbetering, echt een prachtige band ! De initieel mee geleverde croco was gewoon net wat te donker en ingetogen.

19 likes

Gaaf, meegenomen? Waar was je geweest?

Bingo

3 likes

Ik twijfel heel erg, had de band graag eens gezien op het horloge.

Net zoals je gekleed naar een keurig feestje gaat, is een ‘gekleed bandje’ de betere keuze voor een Dresser.

Of anders gezegd; je gaat ook niet in een afgetrapte spijkerbroek naar een gala (dus ook geen ‘oud bandje’ op jouw dresswatch)

1 like