Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 1)

Ik kom inderdaad dezelfde bandbreedte tegen, beetje afhankelijk van het model.

Ik draag de Geophysic inmiddels een week of 2 op staal. Mooie band, draagt heel fijn.
Maar ik geef toch de voorkeur aan leer. Wat geniet jullie voorkeur?

10 likes

Absoluut leer :+1:

3 likes

Leer.

Ik heb zelf net een nieuwe molequin in bruin suede waar ik erg verguld mee ben:

18 likes

Ik heb een grijze en bruine suede Molequin. En denk dat blauw ook wel mooi past. Zijn prachtige banden.

1 like

Leer staat heel mooi maar deze stalen armband vind ik aparter en stijlvoller dan de nodige andere stalen banden.

1 like

Helemaal eens. Ik dacht de grijze al te herkennen. Mooi horloge ook trouwens!

1 like

Leer :wink:

Meer contrast met de wijzerplaat.

2 likes

Leer en vooral deze band ook :kissing_smiling_eyes: :ok_hand:
Als ik het horloge en de band los van elkaar had gezien zou ik niet gedacht hebben dat dit zo goed zou staan

1 like

Mee eens.

1 like

Alvast gefeliciteerd! Waar heb je deze kunnen zien en kopen? Bij S&C hadden ze er geen om te passen.

Da’s raar, ik zag afgelopen week nog een Mariner memovox in de etalage bij S&C Den Haag

1 like

Nog een impulsaankoop derbij… :sweat_smile:

26 likes

Balen man… :sweat_smile:

2 likes

Ik heb in december bij S&C amsterdam gepast en gekocht bij S&C Rotterdam. Daar ga ik hem nu deze week ook ophalen.
Maar er zijn er niet veel nee.

1 like

30 likes

Zeer fraai trio van JLC.

1 like

Jaja de enige gek die zijn Reserve de Marche op een witte Tropic Sport draagt :open_mouth::open_mouth::joy:

Incl sluiting:

13 likes

Niet meer doen hoor :wink:

2 likes

Gisteren eindelijk de polaris op gaan halen! Wat een pracht! Als ik over een weekje weer thuis ben maak ik even een mooie NA met fatsoenlijke fotos.

Maar voor nu:

Had ik al gezegd dat een mooi horloge is? De ene keer blauw de andere keer zwart.

57 likes