Jaeger Le Coultre (JLC) Only (Deel 1)

Gewoon schitterend.

Misschien omdat ‘ie net te groot is. 40mm en vooral relatief lange lugs.

Ik heb dat model wel eens gepast en voor mij was het te groot voor een “dress watch”.

Hij is er wel in wit in 38,5mm. En die is een partij mooi!

5 likes

Ze weer eens even een plaat van de mooie Deep
Sea Chronograph.
Hij is mee op vakantie, maar ik heb er nog nooit mee gezwommen en zal dat waarschijnlijk ook nooit proberen… :see_no_evil:

16 likes

Niet?
Zonde, gewoon van genieten. Die van mij is al een paar keer de diepte in geweest.

1 like

Ach ja. Wellicht ook gewoon doen!

Ik heb de sd en de baltic altijd nog waarmee ik wel zwem…

:v:

Gewoon doen wat goed voelt natuurlijk. Was een (te) snelle reactie van mij.
Horloge is er iig ruim geschikt voor. Ik vind sowieso JLC de meest ideale duikers hebben! :slight_smile:

1 like

Geweldig mooi horloge !!!
Bb

1 like

Vandaag voor een vriend ontvangen, ga ik binnenkort aan hem bezorgen. Wat een apparaat zeg. :scream:

26 likes

Die van chrono voor om en nabij 7K?

1 like

Nee, was nogal wat prijziger meen ik, maar ik heb dan ook niet betaald :smile:

Eerlijk waar: wat een schitterend horloge. Die afwerking, dat gewicht, dat understatement. Man man man.

Echt prachtig, ik zou hem zo aan de verzameling toevoegen als ik niet zo bang was voor krassen op die gepolijste oppervlakken.

1 like

Men neme Cape Cod, een half uurtje vrijetijd en wat geduld et voilà. Zo gepiept. En nog leuk ook. Een krasvrij horloge is een utopie.

2 likes

Prachtig! En inderdaad een fantastisch mooi horloge. Elke keer als ik de Deepsea alarm zie maakt mijn hart een sprongetje… :blush:

:beers:

1 like

Voor 10k lullen we nergens meer over, vertel ik mijn makker dat ik werd overvallen en gaan jij en ik in een open auto door Utrecht met aan iedere schouder een mooi meisje. En champagne. En sigaren.

6 likes

Oerklassiek maar met veel stijl

25 likes

Echte vriendschap!

1 like

Ja horlogevrienden, van deze word ik toch steeds erg blij:

24 likes

Draag je hem nog wel regelmatig

Vaak zelfs. Ik ben best van de ongecompliceerde ontwerpen, maar een modelletje met wat meer complicaties vind ik toch ook wel erg fijn.

Ik zit nu op een punt dat ik al mijn horloges echt regelmatig draag. Geen closet queens meer.

3 likes