Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 1)

Je durft wel :sunglasses: eerst bestellen en dan pas kijken of het wat is

Maar kan bijna niet misgaan als ik naar de foto kijk

Ach af en toe is het leuk om gewoon te proberen. En passen had met deze niet gekund - beperkte uitgave van 35 stuks uit 2010 dus dan moet je gokje wagen.

3 likes

Pfoe. Had ik niet net die grijze Hometime gekocht dan zou ik wel weten. Heel fraai deze. TK: JLC Master Calendar Boutique ed. 1 van 35 stuks

2 likes

Wauw! Echt een prachtig horloge dit!

Heel gaaf! Ben benieuwd

Guess who’s back! :yum:

13 likes

Die band is……uh……apart.

9 likes

FTFY.

1 like

Prachtig horloge. Maar ik zou hem inderdaad snel op een andere band zetten :grin:

3 likes

Rustig maar heren…
Jaeger en Tropic hebben een voorgeschiedenis

3 likes

In de categorie “terug van weg geweest”!

Alles is weer als nieuw, alleen de rubberen strap ligt nog bij de douane en wordt nog nabezorgd.

En hij is nog steeds net zo mooi!

42 likes

Prachtig…

Ik doe ook een duit in het zakje met wat blauwe jongens

34 likes

Geduld (en kalmte) worden beloond! Ben je er al mee in het water geweest?

1 like

Prima prima. Op een duikert… zoals de polaris. En dan nog steeds bij voorkeur geen witte tropic :sunglasses:

2 likes

Mooi hoor. Maar wat doet al dat plastic er nou bij?

1 like

Factor 170 tegen de zon?

1 like

:star_struck:

Kan ik die Reverso van je overnemen?

:upside_down_face:

4 likes

Daar ben ik mij nog psychologisch op aan het voorbereiden!
Misschien dat ik volgend weekend het zwembad aandurf! Het is hier volop lente, dus aan het weer ligt het niet (35 graden vandaag)

2 likes

Niet bij het ophalen nog gevraagd om een WD test bij de juwelier of een test resultaat van JLC service center erbij gekregen in het papierwerk?

Jawel, heb het testresultaat mee gekregen. Maar aangezien ik hem gisteren heb opgehaald vond ik vandaag wat rap. Daarnaast is met 2 jonge kinderen in het zwembad niet ideaal voor het horloge, afgezien van de waterdichtheid.

1 like