Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 1)

Dat begrijp ik helemaal en zou bij mij niet anders zijn, attest of niet.
Goede moed gewenst, zal nu wel OK zijn zeker…

1 like

Daar ga ik verder wel van uit ja. Nu gewoon maar gaan dragen en we zien het wel!

Misschien mis ik iets, maaruuh hebben jullie nou twijfels over de waterdichtheid van een horloge in een zwembad dat tot 300 meter gelabeld is, nog geen jaar op de markt is en 8 jaar garantie heeft ???

Als ik dit schitterende horloge had en het was hier 35 gaden celcius dan lag ik de dag van ophalen in ht zwembad met dat ding. Die hoort in het water!!

Me terug werkende kracht nog gefeliciteerd met een icoon :sunglasses:

4 likes

Klopt

3 likes

Aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh

AUW ! :flushed:

2 likes

Hoe schattig, die ‘misschien’ :grinning:

3 likes

Ik ben mij momenteel aan het voorbereiden op zijn ceremoniële doop :slight_smile:

Nog maar even een plaatje voor de sfeer!

9 likes

En speciaal voor @Parachrom een plaatje met water!

18 likes

Hoe is die stalen band? Ik denk er soms over die te bestellen voor mijn Polaris Date om af te wisselen. Heeft hij iets van (snel)verstelling?

1 like

Ik vond dat de band heel comfortabel zit en hij heeft inderdaad quick release verstelling :+1:t2:

@Borracho mooi man !

2 likes

De stalen band zit erg prettig. Ik heb de rubberen nog niet, dus ik kan niet 1 op 1 vergelijken. De band sluit makkelijk en je hebt geen “vlinder” waar je vel/arm tussen gaat zitten.
Je kunt beide kanten een halve schakel verstellen (dus 1 schakel in totaal). Geeft mij voldoende ruimte tussen warm en koud weer (warm weer is bij ons 35+).

Hopelijk geven de foto’s een beetje duidelijkheid.

13 likes

Dank je! Dat ziet er goed uit.

1 like

Ik zie maar 1 kant van de band. Mijn vraag is of de band geschroefd of gestift is. Ik vind dit horloge, en ook de Polaris Date, overigens het mooist met rubberen band.

Geen van beide. Zijn pushpins. Heel simpel en gemakkelijk bandje aanpassen.

2 likes

De Polaris Mariner (Date of Memovox) wordt standaard geleverd op staal en is niet verkrijgbaar op rubber. Rubberen band is alleen na te bestellen (met sluiting), dus dat is een gezonde 500 of 700 euro boven het horloge (afhankelijk van de sluiting).
Als je dus alleen rubber wil is de polaris date echt een stuk gunstiger geprijsd (niet alleen is de mariner duurder, maar daar komt dus ook de band nog bij).

Wel zijn de specs en looks van de Mariner duidelijk anders. Gangreserve van 72 uur, schroefkroon, 300m waterdicht (als het goed is :grimacing:) en een zichtbodem.

Het karakter van het horloge verandert wel, op staal is het een stalen sporthorloge en op rubber wordt het een echte duiker, wat meer “zomers”.

6 likes

36 likes

from Imgflip Meme Generator

26 likes

De wijzerplaat is toch wel echt fantastisch!

19 likes

Om van de lume nog maar niet te spreken!

21 likes

2 keer is scheepsrecht wat de lume betreft…:face_with_raised_eyebrow:

Of wellicht in jouw geval onderzeeërrecht😜

2 likes