Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 1)

Nog maar een plaatje dan! Het moge duidelijk zijn dat ik blij ben dat deze weer om de pols kan!

22 likes

Cross post, wat een vet apparaat!

33 likes

Terecht!

1 like

Jahaaa die is lekker he! :ok_hand::ok_hand::heart_eyes:

1 like

Ik heb deze, mooi ding, maar hij gaat een dezer dagen eruit en ingeruild worden voor een zwarte Fifty Fathoms. Vind ik nèt lekkerder. Die JLC is wel goed voor jou - goed maatje voor je pols.

3 likes

Super lekker

1 like

Super lekker allebei. Komt het door de (hoek van de) foto of is de Mariner wel erg “dik” ? :thinking:

Prachtig horloge :ok_hand:t2:

1 like

Ik vind het onbegrijpelijk trouwens dat JLC de Deep Sea uit hun collectie heeft gehaald en er nu eigenlijk geen alternatief voor heeft.

2 likes

Deze gedachten had ik ook. Was me eerder nog niet opgevallen eigenlijk

Het is geen dun horloge met 13mm en een beetje. Het saffierglas licht er op (en valt binnen die 13mm), de kast zelf komt op ~9mm. Het totaal is wel iets dikker als de normale Polaris range.
Het glas vertekent echter enorm op deze foto. Hij verdwijnt makkelijk onder een manchet en ik heb het horloge nog niet ervaren als dik. Dit is voor mij mijn eerste sport/duik horloge en afgezien van het wat hogere gewicht door de stalen band (ipv leer) draagt het niet noemenswaardig anders dan een wat forsere dresser.

En er zijn twee modellen, de normale 42mm Deep Sea en de 44mm Cermet Deep Sea … Ook lekker

1 like

Erg fraai, een prachtig horloge van een prachtig merk.
Geniet ervan.

2 likes

Thanks Ed! Alles goed met je? Hartelijke groeten van ons allemaal uit ‘t gooi!

1 like

Ik heb deze es gepast, hubba hubba wat n dial zeg. Schitterend.

1 like

Vintage blijft toch ook leuk:

30 likes

Wow wow wow… Zo waanzinnig gaaf!

1 like

Dank!
Enkele maanden terug heeft iemand van JLC me benaderd om deze twee aan hen te verkopen. Blij dat ik dat niet gedaan heb. :heart:

1 like

Ik begrijp JLC wel :wink:… mocht je ze ooit wegdoen… uhm… minions-me

1 like

Wow wat mooi! Is die bovenste de oer-Geophysic?

1 like