Jaeger Le Coultre

Yes. Ik vind het ook onbegrijpelijk. Maar ik kan niet in andere mensen hun hoofd kijken.

Dit horloge is meer waard dan de sloopprijs in goud. Zet het op marktplaats en verkoop het op die manier.

Laatst is er een polerouter gesloopt voor een paar honderd euro aan sloopgoud. Horloge in goede staat was zo 2k waard geweest. Maar goed, smelten he.

Hoi Frank,

Vermeld hier even wat je er voor krijgt aan smeltgoud, misschien dat hier een liefhebber is die je een leuk bod net boven deze prijs doet.

Denk wel dat het lastig zal zijn gezien de niet originele secondenwijzer en evt servicekosten, maar toch, niet geschoten = altijd mis

En hier in het blauwe gedeelte, Lijkt me het handigste! Je weet immers wat je voor sloopgoud krijgt.

Verbazingwekkend, het soort mensen dat blijkbaar niet de verstandelijke vermogens bezit om even google te raadplegen om te kijken wat je voor horloge ze hebben en wat dat waard zou kunnen zijn.
Maar gewoon voor een paar honderd euro sloopgoud èn zichzelf financieel in de voet schieten en een prachtig horloge teloor laten gaan.

1 like

Ik weet niet of Frank4 hier al mag posten.

Joh als hij een beetje reageert en wij vernoemen @frank4 een paar keer!

En hij het horloge even schoonmaakt en een paar fatsoenlijke foto’s bij daglicht maakt.

Sterker nog, beurtje laten geven bij @vinwat (toch wel de horlogemaker hier met het beste netwerk voor JLC onderdelen) en bv de gouden band los verkopen en het horloge op Catawiki zetten met een minimumprijs.

2 likes