Mijn prachtige Geophysic staat hierbij te koop! Een mooie kans om dit lastig te verkrijgen model (zijn er 800 van gemaakt) in een prachtige staat in bezit te krijgen.
Ik kan wel wat vertellen over dit horloge, maar dat kunnen Hodinkee en Fralellowatches veel beter, zie dan ook deze links:
prijs: € 7.500,- (geen inruil, graag geen lowbal voorstellen, prijs is meer dan fair…)
Het rijtje:
Merk en model: Jaeger-LeCoultre Geophysic 1958
Diameter: 38.5mm
Leeftijd: juli 2015
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: juli 2021
Factuur en/of certificaat: garantiecertificaat van JLC aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: fullset (zie ook foto)
Verzendkosten of afgehaald: enkel afhaal, betaling per bankoverschrijving
Conditie (krassen, werking etc): super, zie foto’s. enkel op een lug kan ik een plekje zien, verder krasvrij.
Vraagprijs: € 7.500,- (geen inruil, graag geen lowbal voorstellen, prijs is meer dan fair…)
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.