Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 1)

Bedankt allemaal. Ik ben zwaar onder de indruk van dit model en de afwerking. En de band maakt hem erg allround. Hij stond net zo tof met sneakers en jeans als met een overhemd (ja, dat heb ik speciaal even getest net). Nog wat foto’s, want ben echt verliefd! Let ook op de soms paarse plaat.

Ik snap niet dat hij op de gevoelige plaat soms fors kan ogen, terwijl dit echt niet zo is als ik er zelf naar kijk :thinking:

29 likes

Laat er maar eens een zonnestraaltje op vallen, dan wordt het nóg mooier!

23 likes

Echt bijzonder fraai!

1 like

Heel mooi ,geniet er van .

1 like

Heel erg mooi, kan je zeker mee thuiskomen :ok_hand:.

1 like

Heel mooi en perfecte maat! De classic small seconds large staat hier ook hoog op mijn lijstje :slight_smile:

2 likes

Schitterende Reverso.
Band staat perpect.

1 like

Foto zonder enig filter. Niet normaal zo mooi… :heart_eyes:

39 likes

Chique hoor :ok_hand:

1 like

Top aankoop. Gefeliciteerd!

1 like

Heerlijk…

1 like

Je had er geen woord over gelogen :slightly_smiling_face:

1 like

Klopt, echt een zware tegenvaller

:drooling_face:

En als ik een reverso ga passen in de winkel heb ik er helemaal niets mee :man_facepalming:t2:

Ik heb het nu al meermaals geprobeerd en behalve de klik bij het omdraaien van het horloge klikt er niets…

Blijft een rare hobby dit.

Prachtige foto’s van een prachtig horloge

3 likes

Prachtig horloge, echt een beauty, van harte Mr Mojo :ok_hand:

gr JK

1 like

Thx JK. Ik zie jou er ook nog wel eens mee :wink:

Haha nou je weet het nooit natuurlijk :wink: nu heel blij met mijn nieuwe Speedmaster.
Ook zo een mooie een classic :+1:

gr JK

1 like

Komt binnen bij mijn AD eind mei, begin juni. Had hem graag voor mijn vrouw gekocht.

1 like

Mooi! Bedoel je dat je hem hebt besteld voor jouw vrouw en dat hij eind mei, begin juni binnenkomt? Of dat je hem wilt hebben, maar dat je pas tegen die tijd een bestelling kan plaatsen?

Of dat hij binnenkomt, maar al gereserveerd was voor een derde en @Nick4u2 hem daarom niet voor zijn eega kon aanschaffen? Volgens mij is de groene variant erg populair.

1 like