Neen, had mijn AD man gemeld dat ik interesse had maar dat ik het horloge natuurlijk wel graag zou zien. Blijkbaar levert JLC die Reverso enkel uit op bestelling dus heeft hij er eentje besteld, zogenaamd op vraag van een klant. Als hij binnen komt krijg ik bericht, ga ik kijken met mijn vrouw en dan kan ik hem alsnog aankopen. Heb ook eens gepolst bij “Uhren2000” waar de Reverso van mijn zoon vandaan komt, ze zouden me berichten.
JLC doet een Lange. Slim want vast niet veel korting.
Inderdaad, blijkbaar de nieuwe trend in de horlogewereld.
Volgens mij ook, het is nu echt de hype van het moment. Ik wil er ook erg graag een want ik ben een kuddedier
Nee niet echt,
JLC, Lange en bijna elk merk behalve PP en Rolex hebben e-commerce ontdekt. Hierop hebben ze een nieuwe strategie opgezet om hun winst te maximaliseren. Output via de winkels wordt gemanaged door minder horloges ter beschikking te stellen waardoor een gevoel van schaarste gemaakt wordt, Ze laten wachttijden oplopen zodat het gevoel van schaarste nog sterker wordt, en dan uiteindelijk… kan je gewoon bestellen op hun eigen website en heb je next day delivery…
Profit !!
Nou snap ik waarom ik zo lang moet wachten op mijn NA.
Ik vond het al zo vreemd dat dat zo lang moet duren.
Erg mooi ding.
Weet iemand meer van de vernieuwingen die zijn doorgevoerd in de MUT Moon? Het lijkt op een verbeterde 925 met meer gangreserve en een andere “maanplaat”?
REF. 1368471 - nieuw model
REF. 1368470 - oud model
De idexen, vooral, bij 12.00, 3.00 en 9.00 uur zijn wat langer.
Scherp! Ik ben er nog niet over uit of dit nu zorgt voor een betere balans. De maan en vooral de sterren vind ik wel een verbetering.
Kleine wijzertje is ook aangepast.
En de kroon lijkt ietsjes anders.
Indexen zijn ook op 5 en 7 uur langer.
Band lijkt minder ver tegen de kast aan te zitten bij de nieuwe.
Inderdaad ja, best wat wijzigingen zonder aankondiging. Bij een aantal andere merken zou dit bijna een nieuw model zijn. De secondewijzer lijkt ook korter is en de cijfers in datumaanduiding lijken weer iets groter. Mogelijk ook iets meer vulling in de lederen band.
Klopt, is een uurwerk [ 925AA ] met silicium anker en ankerrad waardoor er minder wrijving en dus minder kracht nodig is. De veer is daardoor dunner en de veerton kan hierdoor meer omwentelingen maken, dus het uurwerk loopt langer.